• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • skruttalilla

Första barnet förresten, är 21 år gammal. Har varit deppig till och från men har på senaste tiden insett att när allt det här är över och lillen ligger på bröstet så vet jag att allt kommer att ha varit värt det. Skrattande

Värst var tiden innan vecka 15, då gick tiden lååångsamt, nu går det undan haha!

• Hetlena

Här vill jag också vara med. V14 nu och bf 16e aug. =) Inget syns eller känns än tyvärr =( men hoppas jag snart ska få lite mage. 
    Förutom några få dagars illamående så har jag fått må bra, men trött är jag, något enormt! Som att bli slagen i huvet med en tegelsten :P

• nygift
    Hetlena skrev 2015-02-09 17:38:54 följande:

Här vill jag också vara med. V14 nu och bf 16e aug. =) Inget syns eller känns än tyvärr =( men hoppas jag snart ska få lite mage. 

Förutom några få dagars illamående så har jag fått må bra, men trött är jag, något enormt! Som att bli slagen i huvet med en tegelsten :P

Vet känslan haha magen växer sakta men säkert :) välkommen
  • skruttalilla
    Hetlena skrev 2015-02-09 17:38:54 följande:

Usch jag var illamående fram till v 15 ungefär, efter det var nog tröttheten värst. Nu är jag i v 24 och har äntligen börjat känna mig pigg igen och gladare än nånsin! :) Magen började nog inte synas rejält förrän i v 16-17 så den kommer ;)
  • hemligönskan

De senaste dagarna har jag haft ont i magen. Inatt så vaknade jag, jag låg på sidan och skulle lägga mig på rygg men när jag började försöka vända mig så strålade det över hela magen och smärtade så in i norden!! Tog ett tag innan jag kunde vända mig helt.. usch. Man blir ju orolig för sin lilla son som ligger där inne, tänk om han har ont eller något från det?

Förhoppningsvis påverkar det bara mig :)!

• nygift
    hemligönskan skrev 2015-02-10 07:19:36 följande:

De senaste dagarna har jag haft ont i magen. Inatt så vaknade jag, jag låg på sidan och skulle lägga mig på rygg men när jag började försöka vända mig så strålade det över hela magen och smärtade så in i norden!! Tog ett tag innan jag kunde vända mig helt.. usch. Man blir ju orolig för sin lilla son som ligger där inne, tänk om han har ont eller något från det?

Förhoppningsvis påverkar det bara mig :)!

Tror inte de är någon fara men ring barnmorskan o hör med henne
  • Missyk

Hemligönskan, ringde du bm , va sa dom? Har också ont som du beskriver de när jag sover emellanåt!

• nygift

Jag brukar få ont i ligamenten eller vad de heter om jag göe för snabba rörelser

• Faer

Nu är det bara 7 dagar kvar till Rul!! Går in i vecka 20 på torsdag och har ingen mage som är något och har inte känt några rörelser så jag längtar verkligen tills nästa tisdag så man vet att det är något som verkligen ligger där!

Svar på tråden Sommarbebisar 2015