• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift
    Faer skrev 2015-02-10 16:58:17 följande:

Nu är det bara 7 dagar kvar till Rul!! Går in i vecka 20 på torsdag och har ingen mage som är något och har inte känt några rörelser så jag längtar verkligen tills nästa tisdag så man vet att det är något som verkligen ligger där!

Spännande det ligger nog någonting där ;) lycka till berätta hur de går sen :)
  • hemligönskan
    Missyk skrev 2015-02-10 14:19:22 följande:

Hemligönskan, ringde du bm , va sa dom? Har också ont som du beskriver de när jag sover emellanåt!

Hej!

Jag mailade, hon sa att det kan vara urinvägsinfektion så jag ska komma in idag och ta prover. Vi skulle prata mer om smärtan som jag fått under nätterna när jag kommer in.
  • nygift
    hemligönskan skrev 2015-02-11 08:09:49 följande:

Hej!

Jag mailade, hon sa att det kan vara urinvägsinfektion så jag ska komma in idag och ta prover. Vi skulle prata mer om smärtan som jag fått under nätterna när jag kommer in.

Oj lycka till hoppas de går bra
  • Missyk

Hemligaönskan, okej! Dela gärna med dig om du får några svar :) hoppas det blir bättre!

• LillyAdelia

Ska till bm nu på morgonen. Hoppas slippa lämna urinprov, åt rödbetor igår. Vad tänkte jag! XD

• hemligönskan
    Missyk skrev 2015-02-11 22:14:39 följande:

Hemligaönskan, okej! Dela gärna med dig om du får några svar :) hoppas det blir bättre!

Vi fick inte fram om det var urinvägsinfektion, hon skulle skicka proverna till labbet så jag får svar på måndag om det är det :)

hon sa att det kunde vara foglossning och smärtan på natten var inget att oroa sig över.

Vi lyssnade på Evans hjärta och det bankade på jättefint och buffarna jag har känt bekräftade hon var hans sparkar :)!
  • nygift
    hemligönskan skrev 2015-02-12 07:44:25 följande:

Vi fick inte fram om det var urinvägsinfektion, hon skulle skicka proverna till labbet så jag får svar på måndag om det är det :)

hon sa att det kunde vara foglossning och smärtan på natten var inget att oroa sig över.

Vi lyssnade på Evans hjärta och det bankade på jättefint och buffarna jag har känt bekräftade hon var hans sparkar :)!

Skönt o höra :)
  • nygift
    LillyAdelia skrev 2015-02-12 07:27:39 följande:

Ska till bm nu på morgonen. Hoppas slippa lämna urinprov, åt rödbetor igår. Vad tänkte jag! XD

Haha :)
  • Missyk

Hemlig önskan, vad skönt att höra att det inte är något att oroa sig över!:)
    Hoppas proverna kommer tillbaka utan positiva besked om urinvägsinfektionen också!

Svar på tråden Sommarbebisar 2015