• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift
    Maria86 skrev 2015-02-19 14:29:56 följande:

Lägger bara in denna länk igen. 

www.facebook.com/groups/848144818542212/

Fortsätt kämpa allihopa! Bara 2 veckor kvar så är jag nere på tvåsiffrigt, woho! Under 100 dagar kvar till BF asså.

21,dagar för mig snart vecka 24 o lillen sparkar för fullt :)
  • tjugofemton

Någon som lider av extremt mycket flytningar? Vet inte vart jag ska ta vägen, känner mig så äcklig.. Byter trosor 3 ggr om dagen, minst

• Frallanz

Hej allesammans!

v23 här (v24 på fredag). Har en son beräknad den 16e juni :) pigg liten kille som ligger där inne och myser.

Vårkänslor lyfter humöret nåt enormt och allt känns ju så härligt nu :) kram på er

• Kelsson1

nygift: 17 dagar för mig

tjugofemton: Trosskydd heter det men ja har extremt mycket flytningar och använder stora (långa) trosskydd.

Frallansz: Jag är beräknad till dagen efter (17/6) också med en kille

• nygift
    Kelsson1 skrev 2015-02-20 06:33:38 följande:

nygift: 17 dagar för mig

tjugofemton: Trosskydd heter det men ja har extremt mycket flytningar och använder stora (långa) trosskydd.

Frallansz: Jag är beräknad till dagen efter (17/6) också med en kille

Härligt :)
  • Frallanz
    Kelsson1 skrev 2015-02-20 06:33:38 följande:

nygift: 17 dagar för mig smile1.gif

tjugofemton: Trosskydd heter det smile1.gif men ja har extremt mycket flytningar och använder stora (långa) trosskydd.

Frallansz: Jag är beräknad till dagen efter (17/6) smile1.gif också med en kille

Vad kul! Vem vet, kanske får vi våra söner på samma datum :)

Jag längtar till förlossningen nu, från att ha varit orolig inför den till att nu känna mig lugn. Men antar det där kan ändras eftersom, vem vet :) hur som helst så ska det bli mysigt att få träffa den lille, kan inte riktgt förstå ännu att JAG ska bli mamma och min fästman ska bli PAPPA. Fantastiskt :)
  • nygift

Höll i ett spädbarn för första gången idag. Samtidigt kände jag våran pojk leva loppan där inne. Då insåg jag att jag ska klämma ut honom lite smått panik fick jag då och att jag ska bli mamma har inte riktigt fattat det än :)

• Frallanz
    nygift skrev 2015-02-20 22:44:07 följande:

Höll i ett spädbarn för första gången idag. Samtidigt kände jag våran pojk leva loppan där inne. Då insåg jag att jag ska klämma ut honom lite smått panik fick jag då och att jag ska bli mamma har inte riktigt fattat det än :)

Åh vad mysigt! Minns min första gång för 13 år sedan, var sååå otroligt stolt över att få hålla en liten bebis. Har bebisvana sen långt tillbaka eftersom mina yngsta småsyskon är 10 respektive 13 år och jag själv var 13 när den äldsta kom så man har ju erfarenhet och det är skönt :) bara min sambo som inte har någon speciell erfarenhet av bebisar, haha.

Vill ju ha våran nuuu :)
Svar på tråden Sommarbebisar 2015