Stokke skrev 2015-02-24 20:11:15 följande:
Vad spännande, jag har BF den 4/7 :)
Det är mitt första barn (och makens).
Livet blir inte alltid som man tänkt sig, men jag tror att det blir så bra som man gör det :)
Skönt att ha en stöttande familj.
Om killen väljer att inte vara närvarande är det hans förlust.
Mår du bra? Inga gravid problem?
Nästan samtidigt då :)
Spännande med första!
Nej precis, och även om det var väldigt oväntat detta så ser jag fram emot det och gör det bästa av situationen. Pappan säger att han vill ta sitt ansvar men vi bor en bit ifrån varandra och han har också barn sen tidigare som han har varannan vecka, så det blir ju som det blir. Han är välkommen att vara så delaktig han vill och kan iallafall.
Jag har börjat få ganska svår foglossning, men det hade jag räknat med. Efter min senaste graviditet blev jag i princip förbjuden av läkarna jag träffade att skaffa fler för de misstänkte att det kunde bli samma problem igen (då var jag sjukskriven de sista 6 månaderna) men det är inte riktigt lika illa nu. Har börjat äta extra magnesium och simmar så att det förhoppningsvis inte ska bli så mycket värre iallafall :)
Känner du av något? Och har du fått någon mage ännu? :) Min syntes knappt för en vecka sen men nu känns det som att den fullkomligt exploderat.