• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • Kelsson1

LillyAdelia: Jag är fullt upptagen med flytt så har inte börjat boa än

Har ni andra flyttat till FB, för i så fall finns det ingen idé att hänga kvar i den här tråden?

• nygift
    Kelsson1 skrev 2015-03-10 06:49:22 följande:

LillyAdelia: Jag är fullt upptagen med flytt så har inte börjat boa än

Har ni andra flyttat till FB, för i så fall finns det ingen idé att hänga kvar i den här tråden?

Jag är både på fl och fb :)
  • Kelsson1
    nygift skrev 2015-03-10 10:40:58 följande:
    Jag är både på fl och fb :)
    Men de flesta verkar ha flyttat till FB...
  • tjugofemton

Vi klarade fostervattensprovet också, fina resultat och det bekräftade också för fjärde gången att det är en pojke!! Så nu får lilleman ligga kvar i magen tills i juli, då han är färdigbakt!! Vi är så sjukt lyckliga, efter dessa jobbiga veckor vi har haft!!

• nygift
    tjugofemton skrev 2015-03-11 07:37:28 följande:

Vi klarade fostervattensprovet också, fina resultat och det bekräftade också för fjärde gången att det är en pojke!! Så nu får lilleman ligga kvar i magen tills i juli, då han är färdigbakt!! Vi är så sjukt lyckliga, efter dessa jobbiga veckor vi har haft!!

Åh så skönt att höra :) helt underbara nyheter :) :)
  • Stokke
    tjugofemton skrev 2015-03-11 07:37:28 följande:

Gud vad bra! Idag hoppad jag att ni mår riktigt bra och njuter av tiden som är kvar, kram
Svar på tråden Sommarbebisar 2015