• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • Kelsson1

Det är så lite aktivitet i tråden så jag lämnar er nu och önskar alla lycka till i framtiden

• nygift
    Kelsson1 skrev 2015-03-13 06:22:46 följande:

Det är så lite aktivitet i tråden så jag lämnar er nu och önskar alla lycka till i framtiden

Synd att du inte vill fortsätta vara med här.

De kommer ju in lite kommentarer då o då :) vet inte varför folk inte skriver så mkt längre men vet iaf att jag inte har så mkt att säga just för stunden :)
  • nygift

Nu är det två siffrigt för mig! Äntligen nu kan man verkligen räkna ner på allvar.

Igår såg jag min mage hoppa runt igen hur mysigt som helst :)

• cher82

Får blåsa lite liv i tråden igen! :)
    Idag är första BM besöket med hjärtlljudskontroll och sf mått, ska bli så mysigt att få höra!

• cher82
    Whizzer skrev 2015-03-12 22:02:47 följande:

Wohoo Ullared imorrn!

Kul! :) Vi åker dit på söndag! ;) har du långt dit? Vi får oss en nätt liten resa på dryga 70mil ;)

(Skrev ju i den andra tråden, men postar här också!) ;)
  • cher82
    nygift skrev 2015-03-13 07:02:22 följande:

Nu är det två siffrigt för mig! Äntligen nu kan man verkligen räkna ner på allvar.

Igår såg jag min mage hoppa runt igen hur mysigt som helst :)

Mysigt med hoppande mage :)

Nån annan som känt av lugnare perioder i magen? Mitt lilla hjärta i magen har varit ganska livlig, men nu senaste veckan inte alls samma aktivitet! Har ju känt den men inte alls på samma sätt som tidigare!
  • nygift
    cher82 skrev 2015-03-13 07:09:47 följande:

Får blåsa lite liv i tråden igen! :)

Idag är första BM besöket med hjärtlljudskontroll och sf mått, ska bli så mysigt att få höra!

Åh de va jag på i måndags då jag gjorde glukosbelastning :) ska dit slutet av mars igen:)
  • nygift
    cher82 skrev 2015-03-13 07:15:41 följande:

Mysigt med hoppande mage :)

Nån annan som känt av lugnare perioder i magen? Mitt lilla hjärta i magen har varit ganska livlig, men nu senaste veckan inte alls samma aktivitet! Har ju känt den men inte alls på samma sätt som tidigare!

Jag har haft så men bara för en dag. Så är han aktiv ena dagen kan han vara lugn nästa men aldrig så att de är under en veckas tid. Kolla upp de med bm om du är orolig
  • LillyAdelia

Ska till bm på måndag. Drar mig lite för det då våra möten också är samtal om förra förlossningen som var urjobbig. Så har jag fått tid på kvinnokliniken också nästa vecka, för att prata om samma sak. Jättebra att förbereda sig mentalt för nästa elände men det är sååå psykiskt påfrestande!

Svar på tråden Sommarbebisar 2015