• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift

Tack alla sjukt jobbigt att inte veta hur bebisen mår

• dalin79
    nygift skrev 2014-11-07 12:35:33 följande:

Jag är i vecka 9 ringde bm imorse o hon trodde att det var för att jag var hård i magen ringde även kvinnokliniken o de sa att jag skulle avvakta men nu blöder jag inte

Håller verkligen alla tummar och tår för att det bara var ett blodkärl som gick sönder. Känns ju ganska logiskt att så skulle kunna vara eftersom du sedan slutade blöda ganska fort. Kram till dig!
  • nygift

BM trodde också det o jag har inge ont heller så. O hon sa de om jag får ont måste jag åka in till akuten

• dalin79
    nygift skrev 2014-11-07 14:27:08 följande:

BM trodde också det o jag har inge ont heller så. O hon sa de om jag får ont måste jag åka in till akuten

Då bestämmer vi att det är så nu!!! :)
  • nygift
    dalin79 skrev 2014-11-07 14:29:21 följande:

Då bestämmer vi att det är så nu!!! :)

Tack håller med ska så fort jag har tillgång till en toa kolla om de kommer nå mer. Har inskrivning hos bm på måndag så ska prata mer med henne då. Nu gör alla i min omgivning så att jag inte får anstränga mig eller bära tunga saker haha så hjälpsamma så :)
  • dalin79
    nygift skrev 2014-11-07 15:09:59 följande:
    Tack håller med ska så fort jag har tillgång till en toa kolla om de kommer nå mer. Har inskrivning hos bm på måndag så ska prata mer med henne då. Nu gör alla i min omgivning så att jag inte får anstränga mig eller bära tunga saker haha så hjälpsamma så :)

Åh, härligt då folk är sådär omtänksamma!!! Njut av helgen och försök vila en del. Kanske läsa en bra bok och se några filmer.

Själva har vi ju inte berättat för någon direkt ännu så....
    Idag var jag ute och gick ca 2h och efter det hade det kommit lite brunt i trosskyddet igen. På morgonen var det lite lugnare än de andra morgnarna. Hoppas det håller på att vända och att det finns något kvar där inne.

• Annalouise
    nygift skrev 2014-11-07 14:27:08 följande:

Tänker om det är ungefär i den tiden mensen skulle ha kommit? Har hört många som fått blödning vid tiden dom skulle ha mens. :)
  • nygift

Nu har jag slutat blöda så de är nog ingen fara men ska ta det lungt IAF :)

Nix skulle inte ha mens

• emmiiiek

Hej allihopa =) Jag hoppar in här. Jag är precis i början med BF i juli :D 

Jag är 23 år gammal och har en dotter som är 5,5 år och en son på 8 månader! Så spännande men så nytt... så jag vågar inte riktigt ropa hej än! 

Grattis till er!!! 

• nassu

Så vanligt det verkar vara med blödningar... Jag har inte haft bruna flytningar på hela veckan men idag kom det liite. och har haft lite känningar i magen oxå vilket har gjort med lite orolig igen. Skulle helst gå på VUL varje vecka för att kunna hållas lugn :D

Svar på tråden Sommarbebisar 2015