• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • Missyk

Så läskigt att läsa om blod,hoppas verkligen inte det är någon fara med liten!

• nygift

Kan uppdatera lite hur de går. Nu har jag inte blödit på 24 timmar så är ganska säker på att det var ett blodkärl som sprack när jag var på toa.

• dalin79
    nygift skrev 2014-11-08 11:59:02 följande:

Kan uppdatera lite hur de går. Nu har jag inte blödit på 24 timmar så är ganska säker på att det var ett blodkärl som sprack när jag var på toa.

Å vad skönt!!!
  • dalin79

Hej!

Fick jätteont idag igen och fortsatta bruna flytningar. Brösten är inte alls ömma längre. Varit på akuten. De kunde inte se något foster på VUL men såg en liten prick som kan utvecklas till foster, som kan vara en X graviditet eller så är det så att jag haft ett MF. Så de tog blodprov (hcg) som ska upprepas på måndag. Men verkade som läkaren trodde MA eller X. S inte så skoj just nu!

• hemligönskan

Vad jobbigt :( försök hålla hoppet uppe. Tänker på dig.

dalin79 skrev 2014-11-08 18:29:37 följande:

Hej!

Fick jätteont idag igen och fortsatta bruna flytningar. Brösten är inte alls ömma längre. Varit på akuten. De kunde inte se något foster på VUL men såg en liten prick som kan utvecklas till foster, som kan vara en X graviditet eller så är det så att jag haft ett MF. Så de tog blodprov (hcg) som ska upprepas på måndag. Men verkade som läkaren trodde MA eller X. S inte så skoj just nu!

• dalin79
    hemligönskan skrev 2014-11-08 18:33:57 följande:

Vad jobbigt :( försök hålla hoppet uppe. Tänker på dig.

Tack!
    Ja jag försöker tänka som så att CB bara visade Gravid 1-2 förrförra söndagen och Gravid 2-3 igår. Så kanske var tidigt i v.1 på första och sent i v.2 igår och då är jag kanske bara i v.5-6 något istället för v.7+2 som jag trodde jag skulle vara i i dag. Så därför de ej såg något direkt på VUL. Men tycker att alla säger att de i alla fall sett en hinnsäck tidigt på VUL....
  • nygift

Hoppas det ordnar sig

Idag har jag en förjävlig halsbränna :)

• LillyAdelia

Vad jobbigt för er med blödningar och all ovisshet. Håller tummarna för att allt går bra.

• Therese2014

Ser att några har fått MF eller är rädda för det, hoppas att det går bra med er, styrkekramar!

Nu har jag fått höra den lilla ärtan med en köpt doppler:) vi har även berättat för alla som grät glädjetårar:) och snart åker vi till Ullared med en hel lön att spendera på alla bebis saker:D

Jag hade också rosa flytningar när jag torkade mig, säkert flera gånger när jag inte skulle haft mens. Men det verkade inte vara någon fara iaf:)

• Ellonbellon
    Therese2014 skrev 2014-11-08 21:08:43 följande:

Ser att några har fått MF eller är rädda för det, hoppas att det går bra med er, styrkekramar!

Nu har jag fått höra den lilla ärtan med en köpt doppler:) vi har även berättat för alla som grät glädjetårar:) och snart åker vi till Ullared med en hel lön att spendera på alla bebis saker:D

Jag hade också rosa flytningar när jag torkade mig, säkert flera gånger när jag inte skulle haft mens. Men det verkade inte vara någon fara iaf:)

Vilken vecka är du i? Funderar själv på en sån när det gått lite fler veckor :)

Vad kul med alla glada reaktioner och att ni fått höra hjärtslag :)
Svar på tråden Sommarbebisar 2015