• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • Anonym1980

Äntligen!! <3 känns lite tidigt än att börja planera, men blir det så blir det beräknat till den 15 juli på min dotters 5-årsdag :)

• nygift

Vecka 10 idag :) inskrivning hos BM idag igår kom första spyan haha

• Ellonbellon
    nygift skrev 2014-11-10 08:26:34 följande:

Åh, det närmar sig vecka 12, vad skönt!! :)

Jag mår mer och mer illa, men inga spyor så far. Hoppas det fortsätter så :) Men är ju bara i vecka 6 än. :)
  • Bubblan2014
    nygift skrev 2014-11-10 08:26:34 följande:

Jag ska på inskrivning på torsdag :) går då in i vecka 12.

Veckan efter har vi bokat in ett ul bara för att se så att allt är som det ska innan vi berättar för alla :)
  • nygift

Så skönt att den osäkra perioden snart är över. Vi har redan berättat kan inte dölja de så mkt min mage har vuxit en hel del haha

• Bubblan2014

Ja för familj och närmaste vänner har vi också berättat. Plus för chefen.

Men måste gå ut med det till min personal på jobbet också, och då vi jobbar på samma arbetsplats så blir det nog en lite större grej av det hela. Folk har ju frågat i 5-års tid om vi inte ska skaffa barn snart.

Så blir skönt att få göra ul innan. För nu börjar de värsta symptomen försvinna, vilket är skönt, men också läskigt.

• nygift

Så nu är inskrivningen klar hos BM. Kommer inte få lyssna på hjärtat förrän vi ska på rul ap lång tid kvar ju men värderna såg bra ut o jag har gått ned i vikt haha

• fialillan

Vecka 12 (11+3) idag är första dagen på några veckor jag mår bra, lite huvudvärk bara men annars bra. Känns skönt men ändå läskigt, ändå varit skönt med lite symtomer. Ska till BM på tisdag nästa vecka igen. Var där i vecka 9 så då får vi se vad som händer där. Vill att tiden ska gå snabbare 49 dagar kvar till rul så längtar efter att få se och höra bebisen ????

• LillyAdelia

Ringde och skrev in mig på bm-mott. idag. Första besöket om fyra veckor, känns rätt sent. Förra graviditeten var jag på besök i v 8, vilken jag går in i i morgon. Hmm, de kanske ser mig som veteran :)

Svar på tråden Sommarbebisar 2015