• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift

De kanske anser att du inte behöver hälsosamtalet och inskrivningen brukar ju vara 8-12 veckan :),

• LillyAdelia

Hälsosamtalet är det jag ska ha i vecka 12, ska ta en hel timme! Undrar om jag gjorde nåt tokigt förra gången som de reagerat på :D

• amandamoller
    LillyAdelia skrev 2014-11-10 22:58:23 följande:

Hälsosamtalet är det jag ska ha i vecka 12, ska ta en hel timme! Undrar om jag gjorde nåt tokigt förra gången som de reagerat på :D

Säker på att det inte är hälsosamtal och inskrivning?? för en timma lät lite väl länge va? haha :)
  • nygift

För oss tog hälsosamtalet 30 min o inskrivningen 45 min :),

• Sanja87

Är oxå i v 10 nu :) inskrivning på tis nästa vecka! Aaaaah jag längtar så efter att få känna bebis röra sig..

• nygift
    Sanja87 skrev 2014-11-11 16:32:49 följande:

Är oxå i v 10 nu :) inskrivning på tis nästa vecka! Aaaaah jag längtar så efter att få känna bebis röra sig..

Längtar också massa tills man kan känna någonting :) längtar även till rul i början på nästa år :),
  • Sanja87

Jag ska göra kubtestet 5 dec så får se bebis då oxå :) o sen rul.. Men det har jag ingen koll på när det blir nu :P

• Missyk
    dalin79 skrev 2014-11-08 19:00:53 följande:

Tack!

Ja jag försöker tänka som så att CB bara visade Gravid 1-2 förrförra söndagen och Gravid 2-3 igår. Så kanske var tidigt i v.1 på första och sent i v.2 igår och då är jag kanske bara i v.5-6 något istället för v.7+2 som jag trodde jag skulle vara i i dag. Så därför de ej såg något direkt på VUL. Men tycker att alla säger att de i alla fall sett en hinnsäck tidigt på VUL....

Hur har det fått för dig?
  • Missyk

Åh jag vill med hinna göra kub innan julafton, men svårt med tiderna runt där,det är många klämdagar! Jag är i vecka 6 nu och kommer vara i 11 veckan innan julafton...hoppas de kan göra ett kub! Annars betslar jag för ett tidigt Ul, vill se de lilla hjärtat som slår innan vi släpper nyheten :)

Svar på tråden Sommarbebisar 2015