Pergotime start Oktober 2014
Jag tycker det börjar bli så jobbigt att gå och leta symptom hela tiden. Jag skall till RMC och lämna blodprovet när mensen kommer, hoppas på IVF då! Känner mig peppad på detn:)
Jag tycker det börjar bli så jobbigt att gå och leta symptom hela tiden. Jag skall till RMC och lämna blodprovet när mensen kommer, hoppas på IVF då! Känner mig peppad på detn:)

Mensen uteblev igår, fortfarande hög temp idag, tog detta testet och kan man inte ana ett tunnt tunnt tunnt streck? Eller har jag fel?
Haha :)
Min temperatur störtdök i morse, räknar med mens idag. Hade mkt högre förhoppningar den här gången, känns trist.
Och där kom mensen ja...:(
Inget streck idag, helt blankt. Måste ha varit ett spökstreck? Vart ju för bra för att vara sant! Dock ingen mens... :/
Känns otroligt, men tack:) jag vill att mensen skall komma så att jag kan gå och lämna prover på rmc för att få en ordentlig utredning!
Här blir det bebisuppehåll en månad. Inga piller, inga temp-mätningar, inga äl-test. Återbesök hos gyn 2/2, då drar vi igång igen. Känns rätt okej.
Hur har det gått för dig, monn?
Jag fick mens i förrgår! Så det vart nog ett spökstreck, eller tidigt missfall, för det kom väldigt stora klumpar först dagen och jag har haft riktigt ont. Nu har jag dock varit och lämnat blodprover på RMC Malmö för att få en ordentlig utredning :) så jag blickar framåt! Hur går det själv? Har du fler kurer Pergotime?
Jag tycker också det blir skönt att pausa! Ladda batterierna! Min man skall lämna ett spermaprov till och jag ett blodprov till, så får vi se vad det ger! Hoppas du får klara besked i februari:)