Pergotime start Oktober 2014
Jag har fått äl-flytningar idag, på sista kur-dagen. Undrar om äl kommer tidigare än jag trott, kanske läge att börja testa i morgon.
Jag har fått äl-flytningar idag, på sista kur-dagen. Undrar om äl kommer tidigare än jag trott, kanske läge att börja testa i morgon.
Jag sov nästan inte alls på dag 2 och 3 i kuren men sen gick det över, som tur var. Har inte känt av några andra biverkningar heller. Skönt.
Är på äl+10 idag och så sugen på att testa! Fick igår fruktansvärt ont i mina bröstvårtor. Fortfarande ont i tjejmagen, precis som om jag har typ en stor fis där framme! (Hahaha sjukt svårt att förklara men är helt uppsvälld och full typ). Dessutom drar det i häften/äggstocken på höger sida.
Antagligen bara inbillning eller skengravid, men jag hoppas så himla mycket. Blev fruktansvärt deprimerad igår när en vän berättade att de är med barn. Kan inte glädjas åt andra när jag ser hur lätt det är för dem. Fast jag vill.
De förstår inte hur mycket det tar på psyket kär man försökt såhär länge, snart 2 år för oss.. Usch! Jaja, ska vänta till äl +14, är det negativt då är det väl bara nya tag... Igen.
Åh, jag vill också få utslag snart, cd 13 Idag och mycket äl-flytningar. Men för mig gardet varit så att jag alltid fått utslag på stickor ca 14 dagar före mens så det kanske inte kommer säga så mycket i mitt fall. Gyn menar att jag nog inte haft ordentlig ägglossning även om jag fått tydligt utslag. Någon mer här som har det så?
Har dock mest testat med stickor. De två gånger jag försökt med cb har jag aldrig fått någon glad gubbe. Så nu håller jag mig till cb och hoppas på mitt livs första glada gubbe. Känner inget alls i äggstockarna.
Usch, jag känner mig så stressad över att kanske inte få någon äl alls nu! Har haft ordentliga äl-flytningar sen dag 9 när jag slutade med pergo men nu på dag 13 är de försvunna och jag har inte fått något positivt test, inte i närheten ens. Hoppas såklart att äl kommer om några dagar ändå men känner mig uppgiven. Börjar bli förkyld också så kanske missar äl i vilket fall. Usch, känns tungt nu...
Tack tjejer. Skönt att du kan ta det med sån ro, Lantlivet! Jag brukar inte heller stressa upp mig i onödan men i den här barngrejen kan jag inte riktigt behålla samma lugn som jag brukar ha.
Ingen glad gubbe idag heller. Än så länge är det ju ingen fara, bara dag 14 än, men känner mig bara så säker på att det inte kommer komma någon glad gubbe heller. När kom eran?
Cd 18 :)
Fattar ingenting...
Testade med CB idag utan en enda tillstymmelse till smiley och ägglossning.
Men för skojs skull så testade jag även en billigare variant (köpt på nätet). Den visade klart och tydligt positivt...
Så vad ska man tro på? *som DiLeva sjunger*