Pergotime start Oktober 2014
Min "mens" är fruktansvärt konstig dock.. Har inte alls mycket och blir typ bara skimmer av rosa på tampongen.. Brukar alltid få rikligt med mens första dagarna. Kanske pergotime?
Tjohoo! Jag fick glad gubbe på cb idag! Cykeldag 15. Känns grymt! Första gången jag fått en glad gubbe :). Nu ska det liggas!
Hur hade ni tänkt berätta för era familjer när ni väl är gravida? :)
Måste ha tips då våra bort 50 mil bort, har tänkt å tänkt, blir jag gravid nu i slutet på året så passar de kanske att åka hem vid påsk och överraska dom, för man vill ju se reaktionerna :) dock tycker ja det är lite länge samtidigt om ja blir gravid denna månad. Påsk är ju endå typ 20 v bort. De är halva graviditeten! Då vet ju typ alla man känner där mammor om det då det säkert blir svårt att dölja då.
Vi kommer inte träffa våra föräldrar förrän nästa år då vi inte ska fira jul tillsammans. Han har dessutom delad familj. :/ de gör de lite krångligare. För hans mamma bor inte på samma ställen som hans pappa å mina föräldrar. Annars hade vi nog sagt de på jul om vi träffat dom. Men vet som sagt inte när det blir.
Ni som redan provat pergotime innan, har ni fått ändrad lutealfas när ni tagit tabletterna? Min är ganska kort i vanliga fall, 11-12 dagar, funderar på om den kommer bli längre nu?
Jag skulle vilja virka små sockor eller en liten mössa och slå in. Svårigheten för oss, om det nu faktiskt skulle ta sig den här gången, är att vi inte kommer att vara tillsammans på julafton. Jag åker hem till min familj den 23:e och kommer ha svårt att inte berätta förrän den 25:e när min sambo kommer dit. Hur skulle ni gjort?
Fast glad gubbe nu! Från tom ring! Whaaaat??? Shit vad coolt. Första positiva ägglossningstestet i mitt liv!
Ja! Woho! :) hoppas bara gubben är sugen ikv ;) haha . Ja vet ju inte när jag har bim då ja har oregelbunden mens, men de borde ju synas positivt om vi blir gravida typ 2 v efter idag typ?
Sa att de kan va sista chansen denna månad, då kontra han med att ja men 40 minuter kan du väl vänta. Snarare typ 2 h blir det. Börja bli smått stressad. Hade vi haft sex igår hade ja inte varit lika stressad :)
Uhh, första natten m pergotime, fy va jobbigt det har varit. Kunde först inte somna, SÅ obekväm! Har vaknat från och till..hela kroppen "susar"!
Är bieffekterna jobbiga hela kuren??