misame89 skrev 2014-11-21 20:52:06 följande:
Hej ! Hoppar in lite här i tråden
Har haft 3 graviditeter i livet var av en vart min 5 åriga dotter :)
Nu vill jag ha nummer 2 med ny sambo men har fått konstaterad pco ! Har regelbunden mens men många omogna blåsor..
Är inne på 2a kuren nu och var hos gyn i tis och då såg han att två ägg en som var 18 och en på 21 och den på 21 mm kommer släppa vilken dag som helst !
Gick hem o kände verkligen hopp och glädje..
Morgonen därpå gjorde jag äl-test med CB digitala och den visa bara en tom rund ring ??? Ringde då gyn för att säga att nått måste vara fel och fick komma tebax idag (fredag)
Han gjorde vul och såg att äggblåsan var över 24 mm och kommer inte släppa ser det ut som och det är ovanligt att det blir så när äggblåsan var så fin och perfekt storlek !
Vad tror ni om detta ? Varit med om det här någon ? Finns det nån chans att den andra som var 18 mm vid första vul som nu var 20 mm att den släpper ? Visar dock ingen glad smily nu heller :(
Hej och välkommen hit! (Men jag hoppas att du slipper ut härifrån snart!)
Jag är inne på min andra kur och har egentligen inte så mkt erfarenhet av det här med Pergo.
MEN EXAKT så som du beskriver verkar det som om min första kur slutade!
Allt såg superduper bra ut på vul, men när jag testade så dök det inte upp en endaste glad gubbe (och det brukar vanligtvis göra för mig). Tyvärr fick jag aldrig chans att kolla upp detta utan fick bara till svar att "jag förmodligen testade för sent"...
Så jag vet med andra ord inte om jag verkligen hade äl!
Frustrerande!
Får se vad som händer denna gången!
Håll oss (iaf mig) uppdaterad om hur det går för dig! Kram