joss82 skrev 2014-11-27 12:51:50 följande:
Har du 35 dagar även med pergo? De flesta som får ägglossning av Pergo brukar nog få det mellan dag 4-10 efter att man tagit sista tabletten. Jag vekar ha fått min på dag 7 alltså dag 16 i min cykel. Jag brukar också ha ca 35 dagars cykel annars, så Pergo gjorde stor skillnad för mig.
Jag tror att varannan dag räcker ;). En del säger ju till och med att det är bättre med varannan dag än med varje, men det undrar jag...
Vet inte hur min cykel ser ut med Prego....men ska på ultraljud nästa tors så får se vad dom säger då. Men skönt om cykeln blir kortare, jobbigt att alltid tro att kaaaanske man är gravid dom där sista dagarna...
lantlivet skrev 2014-11-27 13:17:34 följande:
Fast i en vecka orkar man nog varje dag :) iaf vi. Vi har kört sen sista pergotime tabletten. Jag fick positivt äl test igår på cykeldag 12 å hade senast en cykel på 36 dagar. Min varierar oxå cäldigt mkt.
Den har varit upp och ner sen vi började försöka i början på 2013.
ha, ha....jamen man kör nog varannan fram tills man tror man äl, då får man köra på. Nu ska jag gå in i mashine-mode! :D
Heobea skrev 2014-11-27 14:29:58 följande:
Jag/ vi tänkte sex ungefär varannan dag från cd 10 till cd20, dvs typ när pergotabletterna och två veckor framåt. Men kring det som vi trodde var äl blev det sex varje dag. Så det blev nog typ sex: cd 10,12,14,16,17,18, 20. Inte för att jag tror att det lyckades, men vi får se.
lantlivet skrev 2014-11-27 12:16:05 följande:
Drömde inatt att jag plussade starkt! De kom upp ett plus på direkten! Bim känsla så långt bort! Den 12/12 :p
Åh sånna drömmar har jag med, herregud, man blir ju knäpp för mindre.
Låter som något jag oxå kommer köra på :D