lantlivet skrev 2014-12-02 12:06:43 följande:
Usch vad jobbigt :( kanske är pga spolningen de drar i äggstockarna. Får du börja med dubbelkuren utan att ha fått mens?
Själv är jag på äl + 5,6 nånstans. Skulle gissa på 5. Önskar tiden kan gå lite fortare så ja får lämna blod nångång. Å kan börja testa. Tog faktiskt ett test idag, kan inte se nå alls när jag inte redigerat, men de är inte så konstigt då säkert ägget ej fäst än om de nu blev befruktat :) svullna bröst och ömma bröstvårtor.
Ja, för slemhinnan var lika tunn som om jag haft mens. Hennes första plan var provera och sedan en ny kur, men eftersom slemhinnan var så extremt tunn var det ingen idé eftersom det inte finns nått att blöda ut. Hon ville testa en dubbel kur (jag övertygade henne lite kanske.... hehe) och se om det bara är kroppen som är ovan med att hormonerna utsöndras som de ska, eller vad man nu säger. Men som sagt, hon tog en drös prover för att se att det inte är nått annat skitigt som stör.
Smärtan i äggstockarna fanns där innan spolningen men det gjorde definitivt inte saken bättre. Om inte smärtan blir bättre lär det vara vääääldigt intressant att stå inför 70 pers och prata vårdhygien under morgondagen. Jaja, i värsta fall får jag väl ringa henne och diskutera vad det kan vara.
Låter som att även du är medlem i anonyma testknarkare, jag har nog testat en gång om dagen sista veckan. Helt galet! Dock inte sagt så mycket till mannen, mest för att jag inte orkar se honom besviken.