• livserfaren

telefonsex

Vad mysigt med riktig telefonsex nu, skulle vara såå skönt.

• Svar på tråden telefonsex
  • Nougat

Har provat telefonsex en gång, aldrig mer!! Det var så svårt att höra vad den andra sa när telefonen var instoppad.FlörtSkrattande

• MrMom
    Nougat skrev 2014-10-17 22:57:27 följande:

Har provat telefonsex en gång, aldrig mer!! Det var så svårt att höra vad den andra sa när telefonen var instoppad.

Hahaha
    Kik Daddy7006
  • livserfaren
    Nougat skrev 2014-10-17 22:57:27 följande:

Har provat telefonsex en gång, aldrig mer!! Det var så svårt att höra vad den andra sa när telefonen var instoppad.

Jag förstår det men det är inte därnere du ska ha telefonen, du har nog missuppfattat syftet med telefonsex.
  • livserfaren

Hoppas på skön telefonsex med min tjej kompis, hon är en underbar tjej som vet precis vad jag går igång på, så superhärligt, men jag ser ju till att hon får det skönt också, det ska gå för tjejen först, det är jätteviktigt och en oskriven regel.det krävs ju en förförande röst, men det har jag naturligtvis, hoppas hoppas.

• livserfaren

Vad ni är få som provat telefonsex anses det snuskigt tycker det är så naturligt och skönt, men man måste känna varandra bra för att det ska lyckas, när man känner varandra och man vet vad den andre går igång på då blir det jättebra men kladdigt men det är klart IRL är det bästa men alla har inte turen att få göra det,

• Anonym (Kelgrisen58)

Jag har ofta telefon sex med kåta gubbar över 40 år jag pratar med pippig röst så de tror jag är tjej, mycket skönt, hoppas det blir napp ikväll,FL tjejer är SÅÅÅÅÅ tråkiga. De vill aldrig träffa mej. fika är uteslutet, naturligtvis, jag funderar mycket på gubbar,

• livserfaren
    Anonym (Kelgrisen58) skrev 2014-11-15 19:13:38 följande:

Jag har ofta telefon sex med kåta gubbar över 40 år jag pratar med pippig röst så de tror jag är tjej, mycket skönt, hoppas det blir napp ikväll,FL tjejer är SÅÅÅÅÅ tråkiga. De vill aldrig träffa mej. fika är uteslutet, naturligtvis, jag funderar mycket på gubbar,

Ojdå men du är en kåt kille då,
Svar på tråden telefonsex