telefonsex
Vad mysigt med riktig telefonsex nu, skulle vara såå skönt.
Vad mysigt med riktig telefonsex nu, skulle vara såå skönt.
Fortfarande sugen på telefonsex.någon glad trevlig tjej.frivillig.hoppas i allafall
Har provat telefonsex en gång, aldrig mer!! Det var så svårt att höra vad den andra sa när telefonen var instoppad.

Har provat telefonsex en gång, aldrig mer!! Det var så svårt att höra vad den andra sa när telefonen var instoppad.
skit i vad som sägs, låt vibrationen sköta jobbet höhö
Hoppas på skön telefonsex med min tjej kompis, hon är en underbar tjej som vet precis vad jag går igång på, så superhärligt, men jag ser ju till att hon får det skönt också, det ska gå för tjejen först, det är jätteviktigt och en oskriven regel.det krävs ju en förförande röst, men det har jag naturligtvis, hoppas hoppas.
Vad ni är få som provat telefonsex anses det snuskigt tycker det är så naturligt och skönt, men man måste känna varandra bra för att det ska lyckas, när man känner varandra och man vet vad den andre går igång på då blir det jättebra men kladdigt men det är klart IRL är det bästa men alla har inte turen att få göra det,
Nån tjej har väl ändå haft telefonsex, eller?
Jag har ofta telefon sex med kåta gubbar över 40 år jag pratar med pippig röst så de tror jag är tjej, mycket skönt, hoppas det blir napp ikväll,FL tjejer är SÅÅÅÅÅ tråkiga. De vill aldrig träffa mej. fika är uteslutet, naturligtvis, jag funderar mycket på gubbar,
Jag har ofta telefon sex med kåta gubbar över 40 år jag pratar med pippig röst så de tror jag är tjej, mycket skönt, hoppas det blir napp ikväll,FL tjejer är SÅÅÅÅÅ tråkiga. De vill aldrig träffa mej. fika är uteslutet, naturligtvis, jag funderar mycket på gubbar,