telefonsex
Vad mysigt med riktig telefonsex nu, skulle vara såå skönt.
Vad mysigt med riktig telefonsex nu, skulle vara såå skönt.
Nu var det flera Veckor sen jag hade telefonsex, skulle vara såå skönt att ha det ikväll, ja jag är tacksam för det lilla,
har jag fallit för ål¨derssnöret eller ibland är ni ju sugna.
Okay det blir väl inget telefonsex ikväll skulle vara såå skönt,men har stora förhoppningar imorgon när en gammal FL tjej ska höra av sig till mig. det ser jag mycket fram emot
Hon uppskattar säkert att du kallar henne gammal. Skruva upp hörapparaterna ordentligt så ni hör varandra flåsa.
Hon uppskattar säkert att du kallar henne gammal. Skruva upp hörapparaterna ordentligt så ni hör varandra flåsa.
jag kanske inte är ett fruntimmer men jävlar vad jag kan få luren att hetta! ni ungdomar behöver lära er lite om klassisk telefonsex!
På min tid brukade man gå ner till närmsta telefonkiosk ifall man ville ha lite kul när kärringen inte var hemma. Kostade ju en slant men faaaaan vad de var värt att färga om insidan lite. sen när man var klar sprang man fort ut av bara helvete till närmsta buskage och torkade av herren lite. värst var det när alla fruntimmer stod och lyssna utanför.tur att frugan var i en annan stad säger jag bara.
hoppas ni lärt er ett och annat. snorungar.
jag kanske inte är ett fruntimmer men jävlar vad jag kan få luren att hetta! ni ungdomar behöver lära er lite om klassisk telefonsex!
På min tid brukade man gå ner till närmsta telefonkiosk ifall man ville ha lite kul när kärringen inte var hemma. Kostade ju en slant men faaaaan vad de var värt att färga om insidan lite. sen när man var klar sprang man fort ut av bara helvete till närmsta buskage och torkade av herren lite. värst var det när alla fruntimmer stod och lyssna utanför.tur att frugan var i en annan stad säger jag bara.
hoppas ni lärt er ett och annat. snorungar.
Kul inlägg, ja det var bättre förr,mycket bättre, det är ju du ett bevis för,själv hade jag jäkligt kul och mycket sex 1994-96 ibland 5 minuters snack sen hem till tjejen och knulla efter att pratat i 5 minuter tjejerna då visste att vi skulle komma så fort vi fick en chans och det gjorde vi, nu är det mest snack och inget knull.
Tjejerna har lärt sig nu, och du är 20 år äldre.
äh jävla larv! i korvajärvi där fick vi allt minsann...