Oktoberbebisar 2014
Här är uppföljningstråden till "bf oktober tråden" där vi diskuterar allt om våra små hjärtan ?
Wtf. Avslaget började om :(( för er som det gjort det, hur länge höll det på då?
Wtf. Avslaget började om :(( för er som det gjort det, hur länge höll det på då?
Jag blödde bara i ca 2 veckor och fick mens igen 7 veckor efter förlossning :P
Och sexlivet, känns precis som vanligt :) men jag minns efter min första förlossning att det var obehagligt, inte alls skönt och då väntade jag nästan 2-3 mån. Denna gång var allt precis som vanligt efter bara fyra veckor.
Min har fått jättelite mitt i huvudet bak och lite i ena ögonbrynet :) jag har inte gjort något med det, visste inte att man skulle det. Ingen har sagt något :o
Att ni "redan" tänker på sex. Det har inte slagit mig. I vanliga fall behöver jag mkt sex men jag känner mig nog lite rädd att det ska kännas jätte annorlunda eller typ vara som en påse där nere? haha :( Tur jag har en man som inte stressar på det hela. Någon mer som är "rädd" för samlag? min påg är 8v nu.
Att ni "redan" tänker på sex. Det har inte slagit mig. I vanliga fall behöver jag mkt sex men jag känner mig nog lite rädd att det ska kännas jätte annorlunda eller typ vara som en påse där nere? haha :( Tur jag har en man som inte stressar på det hela. Någon mer som är "rädd" för samlag? min påg är 8v nu.