Oktoberbebisar 2014
Här är uppföljningstråden till "bf oktober tråden" där vi diskuterar allt om våra små hjärtan ?
Haha! Bara "synd" att julen är runt hörnet man vill ju gärna mysa då :) Jaja får se om jag är redo annars får man mysa på annat sätt :)
Haha! Bara "synd" att julen är runt hörnet man vill ju gärna mysa då :) Jaja får se om jag är redo annars får man mysa på annat sätt :)
Att ni "redan" tänker på sex. Det har inte slagit mig. I vanliga fall behöver jag mkt sex men jag känner mig nog lite rädd att det ska kännas jätte annorlunda eller typ vara som en påse där nere? haha :( Tur jag har en man som inte stressar på det hela. Någon mer som är "rädd" för samlag? min påg är 8v nu.
Ååh!! Idag "fyller" min gosse 8 veckor och idag var först gången han skrattade med ljud!! Världens härligaste ljud :)
Annars har han lett mot mig i många veckor o jollrat o "pratat" som en tok :) men nu äntligen kom skratt-ljudet, bebis-skratt är det allra bästa !! 
Ååh!! Idag "fyller" min gosse 8 veckor och idag var först gången han skrattade med ljud!! Världens härligaste ljud :)
Annars har han lett mot mig i många veckor o jollrat o "pratat" som en tok :) men nu äntligen kom skratt-ljudet, bebis-skratt är det allra bästa !! 
Blödde 2v efter förlossningen och sen fick jag mens 4v efter det.
Min lilla kille var 56 cm på 2 mån kontrollen och vägde 4880 gram.
Blödde 2v efter förlossningen och sen fick jag mens 4v efter det.
Min lilla kille var 56 cm på 2 mån kontrollen och vägde 4880 gram.
Jag hade sex efter tre veckor (andra barnet). Inga bristningar och jag kan säga att jag behövde ha sex, begäret var helt galet från min sida. Jag kom nästan med en gång och det händer inte ofta genom att ha sex.
Tycker inte ni ska oroa er och det är viktigt med närhet ????