Oktoberbebisar 2014
Här är uppföljningstråden till "bf oktober tråden" där vi diskuterar allt om våra små hjärtan ?
Jasså? Regelbunden mens? Eller det kanske du inte vet än förresten, pojken är ju inte så värst gammal :p
Nej. Hon skrek lika igår, började vi midnattsamningen och hon somnade ist för att äta. Nu vaknade hon kl 7:30 och vägrar äta igen. Såfort jag lägger henne till bröstet gallskriker hon, och tar jag upp henne somnar hon. Nu vet jag ju att hon är hungrig, hon åt senast 22-23 igår ikväll.
Det positiva är att det är måndag och att BVC öppnar om ett par timmar. Det är ju något som inte stämmer..
Rätt vad det är lossnar det så hon äter igen, ett par gånger och sen är det stopp. Men hon kan ju inte matvägra 9h varannat dygn..
Jag har fått tips att undvika pepparkakor och glögg med...så äter jag mjölkfritt
Ja ni.. Jag tycker ju inte att jag ätit något konstigt.. Har ätit som vanligt ända sen hon föddes och det har inte varit problem innan. Men det kan ju vara så att hon blivit känsligare. Ska kolla igenom kosten och ta bort sånt som kan irritera.
Extravägning på BVC strax iaf
Tack :)
ja det är mkt krydda i pepoarkakor som kan göra att dom små får ont i magen.
2 månaders kontroll idag. 62 cm och 6445 g. mammas lilla tjockis :)<3
2 månaders kontroll idag. 62 cm och 6445 g. mammas lilla tjockis :)<3
Åh va härligt ???? Hade 2 månaders kontroll förra veckan och jag verkar ha en liten kortis, 56 cm och 4880 gram ???? Helt otroligt hur olika dom är!
Jag fick fylla i frågeformulär om hur jag känner mig och mår, fick du göra samma sak?