• kanien

bild forum för bf juni 2015

Hej alla gravida godingar

Jag tänkte att vi kunde ha ett bild forum där vi kan lägga ut bilder på våra magar hur dom växer och blir fina.

Hoppas så många som möjligt vill hänga med i detta forum så vi kan följas åt tillsammans

Puss & Kram

• Svar på tråden bild forum för bf juni 2015
  • micra
    Awe83 skrev 2014-10-27 15:50:30 följande:
    Men hur kan du vara så stor redan? På mig syns inget och jag går in i v.10 på torsdag. Väntar du fler?
    Ja tänk om jag kunde svara på det. :) Det är mitt tredje barn, det är stor skillnad från första, då syntes ingenting den här veckan. Med andra var jag lika stor så jag tror att detta bara är en. Hoppas det i alla fall!!!
  • Awe83
    micra skrev 2014-10-27 16:53:47 följande:
    Ja tänk om jag kunde svara på det. :) Det är mitt tredje barn, det är stor skillnad från första, då syntes ingenting den här veckan. Med andra var jag lika stor så jag tror att detta bara är en. Hoppas det i alla fall!!!
    Häftigt i alla fall ;)
  • MakeitHappen

Micra shit vilken mage :) Var de inte du som la in en bild i början med på din svullna mage.. :)

har du kollat upp så de inte är 2 ? :P

• micra
    MakeitHappen skrev 2014-10-27 18:21:25 följande:

Micra shit vilken mage :) Var de inte du som la in en bild i början med på din svullna mage.. :)

har du kollat upp så de inte är 2 ? :P

Jo det var jag. Nej det har jag inte gjort men magen såg som sagt ut så här med tvåan också (då var jag faktisk orolig för att det var två) men det visade sig bara vara en. Så det är det nog denna gång också. :)
  • MakeitHappen
    micra skrev 2014-10-27 18:39:59 följande:
    Jo det var jag. Nej det har jag inte gjort men magen såg som sagt ut så här med tvåan också (då var jag faktisk orolig för att det var två) men det visade sig bara vara en. Så det är det nog denna gång också. :)
    Kul ändå att de syns lite. visst svårt att dölja! men jag bara längtar tills magen börjar växa.. än så länge bara lite svullen :)
  • micra
    MakeitHappen skrev 2014-10-27 18:57:19 följande:
    Kul ändå att de syns lite. visst svårt att dölja! men jag bara längtar tills magen börjar växa.. än så länge bara lite svullen :)
    Det kommer, du kommer vara så less på den där kulan du alltid behöver släpa omkring på, jag lovar! :)
  • MakeitHappen
    micra skrev 2014-10-27 19:14:36 följande:
    Det kommer, du kommer vara så less på den där kulan du alltid behöver släpa omkring på, jag lovar! :)
    Hehe jag får hoppas att du inte har rätt där :p hihi har ju längtar länge efter den :)
  • Jadu

Slänger iväg en bild från igår em.. Är idag i v 8..

• SummerAsTwo

Vecka 6. (5+0) Andra barnet.

Ser hur ni andra växer och växer. Hur håller man det hemligt om man börjar växa tidigt? Vill ju helst inte berätta innan jul..
Svar på tråden bild forum för bf juni 2015