• kanien

bild forum för bf juni 2015

Hej alla gravida godingar

Jag tänkte att vi kunde ha ett bild forum där vi kan lägga ut bilder på våra magar hur dom växer och blir fina.

Hoppas så många som möjligt vill hänga med i detta forum så vi kan följas åt tillsammans

Puss & Kram

• Svar på tråden bild forum för bf juni 2015
  • Paulas mamma

Ja för allmänheten. Närmaste familj vet redan om.

Jag ska på en tävling med hundarna i v14 och i hundvärlden går snacket på bra. Så det är lika bra att ha det sagt innan så slipper alla spekulera och prata bakom ryggen på mig :)

kanien skrev 2014-10-30 08:50:13 följande:

Har du bestämt dig för att gå ut med det i v. 14? :)

• kanien
    Paulas mamma skrev 2014-10-30 12:33:04 följande:

Ja för allmänheten. Närmaste familj vet redan om.

Jag ska på en tävling med hundarna i v14 och i hundvärlden går snacket på bra. Så det är lika bra att ha det sagt innan så slipper alla spekulera och prata bakom ryggen på mig :)

Ja hela min familj och mina 3 närmsta vänner vet om det sen var jag tvungen att berätta det för mina lagkamrater i mitt bowlinglag då jag har mått skit dåligt och varit sjukskriven så jag har inte kunnat spela matcher och dom undrade varför. V 12 blir det officielt på facebook liksom
  • micra
    kanien skrev 2014-10-30 10:42:39 följande:
    Okej smile1.gif jag går ut med det om ca 2 veckor, är i v 12 då. Svårt att dölja denna kanon kula länge till, haha! phpNZK8ei34598.jpg
    Oj vad du har vuxit sen första bilden! :)
  • kanien
    micra skrev 2014-10-30 23:07:18 följande:
    Oj vad du har vuxit sen första bilden! :)
    Ja jag tänkte på det själv igår och satte ihop båda bilderna, och det var stooe skillnad!
  • cestmagnifique

Hoppar också in här :) fina magar ni har! Är det flera än jag som mår oförskämt bra? Jag är i vecka 6+6 har inte mått illa någonting..bara trött och väldigt ömma bröst, kissar på nätterna..men that's it! :)

• Swerro
    cestmagnifique skrev 2014-10-31 09:29:38 följande:

Hoppar också in här :) fina magar ni har! Är det flera än jag som mår oförskämt bra? Jag är i vecka 6+6 har inte mått illa någonting..bara trött och väldigt ömma bröst, kissar på nätterna..men that's it! :)

Välkommen njut av att du mår så bra, precis så mådde jag med mitt första barn! Nu mår jag allmänt kasst hela tiden
  • MakeitHappen
    cestmagnifique skrev 2014-10-31 09:29:38 följande:

Hej välkommen! :)   Jag mår väldigt bra med... lite ömma bröst ibland, trött också.... annars inte så mycket mer vad jag kan komma på :) jag njuter i fulla drag... är i vecka 9.    (har varit väldigt orolig eftersom jag inte haft några symtom men har försökt sluta fokusera på det och bara njuta) :)
  • knaappeen

Känner precis som dig. Ings symptom alls förutom ömma bröst o trötthet ibland.

Varit orolig men känns för tubgt o tänka på det hela tiden. Är på 9+2

MakeitHappen skrev 2014-10-31 18:45:51 följande:

Hej välkommen! :)   Jag mår väldigt bra med... lite ömma bröst ibland, trött också.... annars inte så mycket mer vad jag kan komma på :) jag njuter i fulla drag... är i vecka 9.    (har varit väldigt orolig eftersom jag inte haft några symtom men har försökt sluta fokusera på det och bara njuta) :)

Väntar vårt första barn 4/6 minbebis.com/blogg/knappen/
Svar på tråden bild forum för bf juni 2015