• kanien

bild forum för bf juni 2015

Hej alla gravida godingar

Jag tänkte att vi kunde ha ett bild forum där vi kan lägga ut bilder på våra magar hur dom växer och blir fina.

Hoppas så många som möjligt vill hänga med i detta forum så vi kan följas åt tillsammans

Puss & Kram

• Svar på tråden bild forum för bf juni 2015
  • GrönTröja
    Juni2015 skrev 2014-10-23 21:33:58 följande:

Var hos gyn idag pga smärta och blödning. Visade sig att det lilla fröet försvunnit för några veckor sedan. Hoppas allt går vägen för er andra! All lycka till!

Vad tråkigt att höra! Hoppas det går vägen för dig nästa gång! Önskar dig all lycka!
  • ÄlskarMina
    Juni2015 skrev 2014-10-23 21:33:58 följande:

Var hos gyn idag pga smärta och blödning. Visade sig att det lilla fröet försvunnit för några veckor sedan. Hoppas allt går vägen för er andra! All lycka till!

Många kramar!!
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
  • Paulas mamma

Vecka 5 (4+5) och blir mer och mer svullen för varje dag. Börjar tro det är tvillingar ;)

• GrönTröja
    Paulas mamma skrev 2014-10-24 09:37:13 följande:

Vecka 5 (4+5) och blir mer och mer svullen för varje dag. Börjar tro det är tvillingar ;)

Vilken mysigt mage!! :)
  • Gummsan

phpmgkbqa33699.jpg

Jag är också såå svullen. Känns skumt när man inte är längre gången
  • Paulas mamma

Förebild har jag ingen men för 4 dagar sen var jag betydligt mindre fast ändå väldigt svullen
  • stooorafamiljen

Spännande Paulas mamma och Gummsan kanske får vi tvillingar allihopa ;)) spännande ; ) när har ni tid för ultraljud?

• mammatillfyra7501

ser precis likadan ut......lika långt gången som dig oxå !! 
Svar på tråden bild forum för bf juni 2015