• kanien

bild forum för bf juni 2015

Hej alla gravida godingar

Jag tänkte att vi kunde ha ett bild forum där vi kan lägga ut bilder på våra magar hur dom växer och blir fina.

Hoppas så många som möjligt vill hänga med i detta forum så vi kan följas åt tillsammans

Puss & Kram

• Svar på tråden bild forum för bf juni 2015
  • pottan

Bilden till höger är tagen för ca två månader sen då vi bestämde oss för bebis, den till vänster är idag, går in i v 6 imorn, inte mkt skillnad men är inte kvällssvullen heller haha
  • Gummsan
    stooorafamiljen skrev 2014-10-24 13:16:36 följande:

Spännande Paulas mamma och Gummsan kanske får vi tvillingar allihopa ;)) spännande ; ) när har ni tid för ultraljud?

11/11 Ska jag få en tjuvtitt
  • Gummsan

Hur i hela friden kan man bli såhär i V4+5????

Jag har 5 barn innan och har aldrig sett ur såhär så tidigt!!

• Awe83
    Gummsan skrev 2014-10-24 16:47:12 följande:

Jag har 5 barn innan och har aldrig sett ur såhär så tidigt!! phppz5BGi96655.jpg

Ok! Kanske tvillingar??
  • Paulas mamma

Hihi samma dag som jag. Och va mysigt. Visst känns det konstigt att vara så svullen såhär tidigt?! Nästan så man tror det bara beror på glassen man kanske ätit av liiite för ofta.

• ÄlskarMina

Du har ett ultraljud snart va? Spännande då!

Har ni anlag för ex tvillingar i släkten?
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
  • Paulas mamma

Mina systrar är tvillingar. De har båda barn och har inga tvillingar själva. Jag har aldrig lärt mig det där. Men min mamma måste ju gett oss döttrar arv att kunna få tvillingar.

• Paulas mamma

Gummsan, jag hittade detta:Om kvinnan har fött många barn tidigare har hon också större chans att få tvillingar. Detta kan dock tyckas hänga ihop med åldern också. När man fött 4-5 barn så är man nog en bit över trettio redan.

• mammatillfyra7501

Har fyra barn innan och har aldrig sett ut som jag gör heller,helt sjukt men kanske för att jag är lite äldre (39år) eller ingen aning varför. 
Svar på tråden bild forum för bf juni 2015