• kanien

    bild forum för bf juni 2015

    Hej alla gravida godingar

    Jag tänkte att vi kunde ha ett bild forum där vi kan lägga ut bilder på våra magar hur dom växer och blir fina.

    Hoppas så många som möjligt vill hänga med i detta forum så vi kan följas åt tillsammans

    Puss & Kram

  • Svar på tråden bild forum för bf juni 2015
  • Gummsan

    Inga tvillingar i släkten här vad jag vet :-P

    Hade just gått ner från över 80-68 kände mig hyfsat platt och det gör ja icke nu

    Är 32år. Vore coolt med tvillingar dock. Längtar till 11/11 :-P

  • Gummsan
    Theresetesstessan skrev 2014-10-25 03:01:54 följande:

    Gummsan kommer du att få göra koll så tidigt?


    Ja jag beställde ett privat vul. Annars hade jag fått vänta till rul.

    Idag har magen lagt sig något.
  • stooorafamiljen

    Spännande och se vad som händer med alla magar, tvillingar eller inte. Pojke eller flick.

    Jag har 1 pojke och 4 flickor.

    Vill försöka vänta att beättar för barnen hemma, skulle vara mysigt att visa ultraljudsbilden till dem men det börja kännas svårt eftersom att magen är stor tidigare än förväntat. Har svårt att ha mina vanliga kläder måste ta fram gravid kläderna.

    Kissar 1-2 ggr/natt och är illamående och Super hungrig direkt när jag vaknar.

    Mitt rul gissar jag kommer vara i slutet på nov/dec eftersom det hör ihop med kubtest er och måste göras senast i v14.

  • stooorafamiljen
    Theresetesstessan skrev 2014-10-25 13:25:34 följande:

    Hur hittar man det privat? Och vad kostar det?


    Jag vet att jag googlade det och ringde även runt när sjukhuset inte ville göra ul på mig. Jag har haft ett antal mf och en skrapning pga en massa rester som blev kvar. Jag ville bara ha bekräftat att jag hade fått mf och att det inte fanns rester kvar. Eftersom att jag hade haft blödning så tror jag det kostade mig 100:- och landstinget skulle stå för resten annars så kostade det 1000:- om man bara ville kolla.
  • Liiten


    Min mage är svullen :P Jag är inte jätte smal annars heller men svullen är den. Jag är i vecka 7 (6+4) :)
  • Mlnktsrm


    ogravid vs svullen mage i V7!

    Ingen planerad graviditet men vi bestämde oss igår för att behålla och är super lyckliga och förväntansfulla!

    Har lite otur då det känns som att jag åkt på alla gravidsymtom ! Ömma bröst, illamående från helvete kissar hela tiden yrsel och gasig mage:(
  • Gummsan
    stooorafamiljen skrev 2014-10-25 12:08:48 följande:

    Spännande och se vad som händer med alla magar, tvillingar eller inte. Pojke eller flick.

    Jag har 1 pojke och 4 flickor.

    Vill försöka vänta att beättar för barnen hemma, skulle vara mysigt att visa ultraljudsbilden till dem men det börja kännas svårt eftersom att magen är stor tidigare än förväntat. Har svårt att ha mina vanliga kläder måste ta fram gravid kläderna.

    Kissar 1-2 ggr/natt och är illamående och Super hungrig direkt när jag vaknar.

    Mitt rul gissar jag kommer vara i slutet på nov/dec eftersom det hör ihop med kubtest er och måste göras senast i v14.


    Fick först 4flickor sen 1pojke :-P har två stora bonusgrabbar med
Svar på tråden bild forum för bf juni 2015