• kanien

bild forum för bf juni 2015

Hej alla gravida godingar

Jag tänkte att vi kunde ha ett bild forum där vi kan lägga ut bilder på våra magar hur dom växer och blir fina.

Hoppas så många som möjligt vill hänga med i detta forum så vi kan följas åt tillsammans

Puss & Kram

• Svar på tråden bild forum för bf juni 2015
  • Swerro
    stooorafamiljen skrev 2014-10-23 11:01:20 följande:
    Snälla hjälp!!!

Jag kan inte lägga upp någon bild ; (

Vad gör jag för fel???
    Om du gör det från mobilen så är där en symbol med en kamera längst ner. Tryck där
  • stooorafamiljen

Nääääää det funkar inte jag hör det från mobilen har en Samsung note3.

Jag klickar in mig på välj fil och där kan jag välja kameran eller filer men det funkar inte hur jag än gör ; (

Finns ingen kamera längst ner ; (

• MakeitHappen
    stooorafamiljen skrev 2014-10-23 12:59:37 följande:

Jag klickar in mig på välj fil och där kan jag välja kameran eller filer men det funkar inte hur jag än gör ; (

mejla den till dig själv och lägg sedan in den via datorn?
  • kanien
    stooorafamiljen skrev 2014-10-23 12:59:37 följande:

Har du appen "familjeliv ny"? Man måste ha den för att kunna lägga in bilder via mobilen
  • Paulas mamma

Jag har ingen app. Jag går bara in på familjeliv via safari(internet) och längst ner står det lägg till bild/välj filer

• ÄlskarMina
    Paulas mamma skrev 2014-10-23 16:07:48 följande:

Jag har ingen app. Jag går bara in på familjeliv via safari(internet) och längst ner står det lägg till bild/välj filer

Testa i internet Explorer istället..
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
  • GrönTröja
    Paulas mamma skrev 2014-10-23 16:07:48 följande:

Jag har också testat lägga upp via internt på telefonen. Men det funkar inte. Så jag tog hem appen nu. Har inte testat än om det funkar. Men tänkte göra det sen :)
  • Juni2015

Var hos gyn idag pga smärta och blödning. Visade sig att det lilla fröet försvunnit för några veckor sedan. Hoppas allt går vägen för er andra! All lycka till!

Svar på tråden bild forum för bf juni 2015