• kanien

bild forum för bf juni 2015

Hej alla gravida godingar

Jag tänkte att vi kunde ha ett bild forum där vi kan lägga ut bilder på våra magar hur dom växer och blir fina.

Hoppas så många som möjligt vill hänga med i detta forum så vi kan följas åt tillsammans

Puss & Kram

• Svar på tråden bild forum för bf juni 2015
  • Swerro

Helt galet svullen mage!! Vecka 6 (5+3) börjar oroa mig för twins

• emmarebecca

Hoppar in här ???? är i vecka 8 , andra barnet! Gjorde UL förra veckan och fick då se ett tickande hjärta

• kanien
    Swerro skrev 2014-10-19 20:47:07 följande:

Helt galet svullen mage!! Vecka 6 (5+3) börjar oroa mig för twins smile6.gifphpFuSAsg88368.jpg

Fin mage!! Oroa dig inte, jag var ännu mer svullen vissa dagar och jag har störta oddsen till twins då vi har 8 par på mammas sida plus att jag åt äggstimulerande tabletter, men var på ul i fredags och det var en knodd där inne är i v. 7+4 idag!
  • knaappeen

Är av modellen mulligare så kanske tar ett tag tills det syns . men vissa kvällar känner jag mig riktigt svullen o rundare om magen. Med utåt sett ser jag bara fluffigare ut. Typ "en pizza eller två för mkt fluffig"

7+3 idag.
    Plussat med första barnet 24/9 6 månader efter pillerstopp.
  • Molly90

Vecka 5+2 idag =) Ingen bula men känner mig mer svullen om magen än vanligt!

• Juni2015

Ringde MVC idag, dessvärre ska jag återkomma på onsdag eftersom det inte fanns några tider nu.

Allt känns så mycket mer verkligt nu när jag pratat med en sköterska. Jag ska bli MAMMA!!!! Vilken sjukt stor tanke!

Svar på tråden bild forum för bf juni 2015