• kanien

bild forum för bf juni 2015

Hej alla gravida godingar

Jag tänkte att vi kunde ha ett bild forum där vi kan lägga ut bilder på våra magar hur dom växer och blir fina.

Hoppas så många som möjligt vill hänga med i detta forum så vi kan följas åt tillsammans

Puss & Kram

• Svar på tråden bild forum för bf juni 2015
  • micra
    kanien skrev 2014-10-19 13:59:34 följande:
    Woow vilken fin kula!! smile2.gif

Jag är 7+4 idag så vi är ju nästan på samma smile1.gif

Är det ditt första barn?
    Jag tror att jag kommer flyttas lite efter ul, skulle tro att jag egentligen ligger på ungefär 6+2.

Det är mitt tredje. :)
  • micra
    MakeitHappen skrev 2014-10-19 15:34:13 följande:

@Micra du var inte lite svullen haha! shit..  :)

Haha nä usch, känner mig som en ballong..
  • MakeitHappen

Inte jättesvullen men jag ser själv skillnad när jag kollar i spegeln. :) och ska bli kul att fota varje vecka och se skillnad....

(Igårkväll var man ännu mer svullen men fotade aldrig då...)

Sen visar jag med vår lilla plupp som inte alls är stor!!! men hjärtat slog iaf. huvudsaken det :)    hon tror även jag är lite mindre gången än vad jag tror. får se vad som sägs på torsdag när jag ska på hälsosamtal :)

• kanien
    MakeitHappen skrev 2014-10-19 16:05:35 följande:

Inte jättesvullen men jag ser själv skillnad när jag kollar i spegeln. :) och ska bli kul att fota varje vecka och se skillnad....

(Igårkväll var man ännu mer svullen men fotade aldrig då...)

Sen visar jag med vår lilla plupp som inte alls är stor!!! men hjärtat slog iaf. huvudsaken det :)    hon tror även jag är lite mindre gången än vad jag tror. får se vad som sägs på torsdag när jag ska på hälsosamtal :)

Åååh mysigt!! Jag ska på mitt andra mvc möte den 5 nov och ta prover och sånt, hoppas få tid för kub test då
  • GrönTröja

Åh vad mysigt med alla magar! :D Och grattis till er.
    Jag plussade den 14/10 och väntar min första. Har tid hos BM den 29/10 för hälsosamtal mm innan inskrivning. Så jag väntar med bild tills efter det så jag vet att det är som det ska med lilla bebisen :) 

• Mollin

Man kan kontakta mvc så fort man blir gravid. Det gjorde jag och fick en tid om 3 veckor. Plussade 13/10:)

• GrönTröja
    louise1992 skrev 2014-10-19 17:00:06 följande:

Hej tjejer, ni som vet, jag gick in i vecka 5 idag, när ska man kontakta mvc?

Jag ringde dom dagen efter att jag plussade, fick en tid ca två veckor senare :) 
  • Seniorita

I vecka 6, jag var inte smal innan men tycker själv att den nedre ringen under naveln är lite mer utstickande än innan.
Svar på tråden bild forum för bf juni 2015