• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • izabella08

Är gravid i vecka 6 och idag för en liten stund sen när jag gick på toa så var det lite blod i kisset och på pappret när jag torkade mig.

Jag hade lite som mensvärk innan men det lugnade ner sig efter en liten stund.

Dett blöder inte särskilt mycket lite ljusrosa/rött typ...

Är livrädd för missfall men efter att ha kikat runt på nätet verkar det som om en del har haft lätta blödningar i vecka 6 och lite framåt..

är det normalt?

• Malvik
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 21:47:30 följande:

Mf igen så jag går ur gruppen

Fyy vad trist, beklagar verkligen!
  • Kiki10

Panik! Jag hade väldigt ljusbruna flytningar idag runt 21, inget efter det men är livrädd för missfall!! Hade en graviditet förra Månaden som slutade i MF så är väldigt nojig! Någon annan som fått likadant?

• izabella08

Hade själv en liten blödning och värk liknande mensvärk, mitt var dock rosa/rött,

Ditt kanske bara är ärr torkat, kanske därför det var brunt ?

Var det några klumpar i det?

• izabella08
    Kiki10 skrev 2014-11-05 00:37:37 följande:

Panik! Jag hade väldigt ljusbruna flytningar idag runt 21, inget efter det men är livrädd för missfall!! Hade en graviditet förra Månaden som slutade i MF så är väldigt nojig! Någon annan som fått likadant?

Hade själv en liten blödning och värk liknande mensvärk, mitt var dock rosa/rött,

Ditt kanske bara är ärr torkat, kanske därför det var brunt ?

Var det några klumpar i det?
  • Semlan79
    izabella08 skrev 2014-11-04 22:08:40 följande:

Är gravid i vecka 6 och idag för en liten stund sen när jag gick på toa så var det lite blod i kisset och på pappret när jag torkade mig.

Jag hade lite som mensvärk innan men det lugnade ner sig efter en liten stund.

Dett blöder inte särskilt mycket lite ljusrosa/rött typ...

Är livrädd för missfall men efter att ha kikat runt på nätet verkar det som om en del har haft lätta blödningar i vecka 6 och lite framåt..

är det normalt?

Jag har bara haft blödning i en graviditet och det slutade tyvärr inte väl. Men det är ju inte ovanligt med blödningar trots att allt är som det ska. Hoppas att det var en ofarlig blödning!
  • L1S

Beklagar verkligen :( styrkekram! fick du det konstaterat av gyn?
  • Anehhs
    bino2010 skrev 2014-11-04 16:10:39 följande:

Vad har alla för symtom?

Jag har ett (?) ömt bröst.

Massa konstiga drömmar och marddrömmar.

Molvärk och även lite ilning ut i höger ben.

Mycket gaser i magen.

Är i v 5. Så symtomen kanske kommer igång på riktigt snart.

Mest orolig för att när jag stressar på jobbet får jag direkt sån värk i magen ://

Nån får gärna lägga in mig i listan.. Bf 11 juli

Jag har illamående till och från, ömma bröst och känner mig svullen, är i vecka 5:)

Har också bf den 11/7:)
  • Malvik
    Kiki10 skrev 2014-11-05 00:37:37 följande:

Under min senaste graviditet hade jag sammanlagt 5 blödningar fram till v12. Den sista i v 12 blödde jag som en mens under en hel dag (utan klumpar dock) som fortsatte i spottings dagen efter. Jag var helt säker på att det var kört, men han är 7 år nu! för ovanlighetens skull startade tom förlossningen med en stor blödning med koagler som visade sig vara helt ofarlig och som ej kom från moderkakan. Men nog fick det mig att vara orolig till tusen!
  • Thisisme84

Beklagar, jättetråkigt =/ Stor kram!
Svar på tråden BF JULI 2015