• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • fashionista
    Anehhs skrev 2014-11-05 15:15:35 följande:

Ska någon av er göra kub testet?

Jag ska göra kub :) gjorde de med sonen !
  • Jedsitha
    eescala skrev 2014-11-05 17:19:55 följande:

Hej.

Jag är 21 år och fick veta 2011 efter ett missfall att jag inte skullr kunna bli gravid då jag har ärr bindningar på livmodern som gör att anitingen kan inte ägga fästa sig ock skulle de göra de så skulle de bli ett nytt missfall.

Under de senaste veckorna har jag mått dåligt och brösteb har ömat jäklar i de så jag ringde mvc och var på ultraljud idag och de vissa sig att jag är gravid 4+6 vilket är de längsta jag kommit i en graviditet hitils och jag fick beskedet att om jag i vecka 10 inte har fått ett missfall så har jag BF 8/7-15 känns overkligt men ändå fantastiskt! Längtar så efter ultraljud i v 10

Grattis! :) Jag håller tummarna!
  • Ulrika1982

Kommer göra kub - gjorde det även med dottern. Även om det är en av de mer ovanliga "handikappen" man kan upptäcka, så är set skönt med ett extra ultraljud :)

• kvinna16780
    izabella08 skrev 2014-11-05 17:01:11 följande:

Sitter på gynakuten just nu, och det verkar inte se då bra ut..

Känner mig så tom just nu..

:( Hur går det?
  • izabella08
    kvinna16780 skrev 2014-11-05 20:09:57 följande:

:( Hur går det?

Var missfall som jag misstänkte :(
  • Ellonbellon
    izabella08 skrev 2014-11-05 20:32:36 följande:
    Var missfall som jag misstänkte :(
    Lider så med dig :(
    Vad tråkigt! Hoppas du snart är "i form" igen Hjärta
  • kvinna16780
    izabella08 skrev 2014-11-05 20:34:03 följande:

Ni kan ta bort mig från listan, fick missfall :(

Jag beklagar :(
  • Semlan79
    Anehhs skrev 2014-11-05 15:15:35 följande:

Ska någon av er göra kub testet?

Ja, jag har fyllt 35. Går privat då det inte görs i vårt landsting.
  • Semlan79
    Velaren skrev 2014-11-05 16:51:12 följande:
    Vi gjorde KUB med första barnet och kommer göra så även med lillbror/syster. 
    NILE90 skrev 2014-11-05 15:31:49 följande:Jag är 24 och kommer göra testet, vi vill veta allt om bebisen och är det så att den är sjuk så kommer vi inte att behålla den.
    Vi kommer inte heller behålla barnet om det visar på stor risk för kromosomförändringar. Vi är 24 och 25 år. Jag tycker inte det ligger så mkt rättvisa i att behålla ett barn som faktiskt kan bli supersjukt, det är inte bara downs syndrome som är en kromosomförändring, kan bli rullstolsbundet från födsel. Vi skulle givetvis älska barnet, men tycker inte det är rättvist att sätta det till världen i så fall. 

Givetvis gör alla som man själv vill, jag  tycker det är en trygghet och dessutom får man ju se bebisen på skärmen <3
    Visar det på stor risk går man ju vidare med fostervattenprov, vilket ju är ända sättet att få veta säkert.

Vi kommer inte behålla ett sjukt barn. Vi har redan fem barn och ett sjukt barn skulle kräva så mycket av vår tid och omsorg att resten av familjen skulle bli lidande.
Svar på tråden BF JULI 2015