• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Ulrika1982
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 21:47:30 följande:

Mf igen så jag går ur gruppen

Jag beklagar!!
  • Kiki10

Nej mitt var inte ens en blödning utan ljusbrun flytning. Har inte fått något sen igår? Inga klumpar och ja har inte haft ont. Kan det ha å göra med stress å så?

• Kiki10
    Malvik skrev 2014-11-05 08:16:30 följande:

Under min senaste graviditet hade jag sammanlagt 5 blödningar fram till v12. Den sista i v 12 blödde jag som en mens under en hel dag (utan klumpar dock) som fortsatte i spottings dagen efter. Jag var helt säker på att det var kört, men han är 7 år nu! för ovanlighetens skull startade tom förlossningen med en stor blödning med koagler som visade sig vara helt ofarlig och som ej kom från moderkakan. Men nog fick det mig att vara orolig till tusen!

Åh tck det lugnade mig lite! Ja har ju knappt haft en blödning utan ljusbrunaktig flytning 1 gång igår men d har inte kommit tillbaka. Men man blir ju orolig:(
  • Marri93
    Kiki10 skrev 2014-11-05 10:25:20 följande:
    Åh tck det lugnade mig lite! Ja har ju knappt haft en blödning utan ljusbrunaktig flytning 1 gång igår men d har inte kommit tillbaka. Men man blir ju orolig:(
    Jag hade BIM igår och fick brunflytning. Clearblue digital säger gravid. Tror man kan få flytning i samband runt BIM för att det är din "mens" som inte kom :)
  • Velaren
    Marri93 skrev 2014-11-05 13:14:11 följande:
    Jag hade BIM igår och fick brunflytning. Clearblue digital säger gravid. Tror man kan få flytning i samband runt BIM för att det är din "mens" som inte kom :)
    Jag hade samma på min BIM. Dock klarrött som ''mens'' men mycket mycket mindre och bara ngn timme. Testade positivt på BIM +5 eftersom den ''mensen'' avtog och försvann :) 

Så det är nog inte kört för er som blöder lite, men kolla med BM om ni är oroliga :) Det är det dom är till för :)
  • Tanya6
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 21:47:30 följande:

Mf igen så jag går ur gruppen

Fy, va trist :(

Hoppas du snabbt blir gravid igen och att den stannar
  • NILE90
    Anehhs skrev 2014-11-05 15:15:35 följande:

Ska någon av er göra kub testet?

Jag är 24 och kommer göra testet, vi vill veta allt om bebisen och är det så att den är sjuk så kommer vi inte att behålla den.
  • MagicQueen
    Anehhs skrev 2014-11-05 15:15:35 följande:

Ska någon av er göra kub testet?

Vi ska göra kub test. Ska till bm på fredag och ska boka tid till det då
Svar på tråden BF JULI 2015