• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Mecros
    MrsFreud skrev 2015-05-15 21:48:35 följande:

Kul att vi blir fler och fler i tråden! Finns även en Fb grupp för de som vill vara med där.
    Precis som väntat blev det inga juli bebisar för oss trots BF 17 juli. :) Pga ovanlig tvillinggraviditet (delade fostersäck och moderkaka) samt komplikationer så föddes våra tvillingpojkar med akut snitt 6 april. Båda två mår väldigt bra än sålänge! 

Grattis! Skönt att ni mår bra!
  • isaochbel

Kul att vi blir fler och fler i tråden! Finns även en Fb grupp för de som vill vara med där.
    Precis som väntat blev det inga juli bebisar för oss trots BF 17 juli. :) Pga ovanlig tvillinggraviditet (delade fostersäck och moderkaka) samt komplikationer så föddes våra tvillingpojkar med akut snitt 6 april. Båda två mår väldigt bra än sålänge! 

Grattis????.
  • isaochbel
    isaochbel skrev 2015-05-16 11:10:33 följande:
    Grattis????.
    Grattis ???? (skulle det vara, inte med frågetecken)
  • isaochbel
    isaochbel skrev 2015-05-17 09:12:26 följande:
    Grattis ???? (skulle det vara, inte med frågetecken)
    Herregud försöker mig på en blomma efter grattis men det blir fel så Grattis igen tredje gången och skönt att killarna mår bra.
  • Jennie89

Hur går det för alla? Snart är det juli som vi väntat på hela året.
    2,5 vecka kvar här och jag är helt slut. Sista jobbveckan nu och det ska bli så skönt att vila upp sig hemma någon vecka innan det är dags (räknar inte med att hon kommer i tid) eller ja, hur mycket vila det nu kan bli med en snart tvååring som springer runt hemma.

Aug-13 - T
  • Anehhs
    Jennie89 skrev 2015-06-23 12:05:00 följande:

Hur går det för alla? Snart är det juli som vi väntat på hela året.
    2,5 vecka kvar här och jag är helt slut. Sista jobbveckan nu och det ska bli så skönt att vila upp sig hemma någon vecka innan det är dags (räknar inte med att hon kommer i tid) eller ja, hur mycket vila det nu kan bli med en snart tvååring som springer runt hemma.

Aug-13 - T
    Är i vecka 38 (37+3) och börjat få mycket sammandragningar och förvärkar på natten, kunde knappt sova inatt och mådde så himla illa. Någon mer som lider av illamående? Annars känner jag mig ok, kan fortfarande gå rätt långa promenader på kvällen, vilket verkligen är skönt:)

Lider av lite problem med levervärdena så har täta kontroller med prover och ctg, men bebis mår bra:) hoppas det snart är dags!!
  • FamiljenTokig

Hej alla! Nu är de inte långt kvar :) har ni boat för bebis?

Jag är inte alls med psykiskt, jag vet att de är en bebis på G och snart, men de är som hissen inte riktigt går ändå upp för mig, allt har gått så fort. De är min 3e jag väntar.

I övrigt så hahhar jag stora problem med mina järnväden men nu har jag börjat få de via dropp 2-3 gånger i veckan. Har en massa förvärkar Men tvivlar på om dom gör någon nytta. :)

• Liten till
    FamiljenTokig skrev 2015-06-24 16:15:23 följande:

Hej alla! Nu är de inte långt kvar :) har ni boat för bebis?

Jag är inte alls med psykiskt, jag vet att de är en bebis på G och snart, men de är som hissen inte riktigt går ändå upp för mig, allt har gått så fort. De är min 3e jag väntar.

I övrigt så hahhar jag stora problem med mina järnväden men nu har jag börjat få de via dropp 2-3 gånger i veckan. Har en massa förvärkar Men tvivlar på om dom gör någon nytta. :)

Oj så dåligt så du får dropp? Här sa de att man ger inte dropp till gravida. Mitt järn ligger runt 90-95. Vad har då?
  • FamiljenTokig

Mitt låg på 90-92 Men de va tydligen värre när dom tog provet via armen, men sen har jag inte järn depåer kvar dom ska ligga på 60 och jag ligger 2 som högst. Vet inte om de spelar någon roll? Men va jag har förstått så är de absolut den sista utvägen att ge dropp under graviditeten.

Bara va noga efter förlossning att dom följer upp dig. De missade efter min första förlossning. De tog långt tid att återhämta sig, så du få hjälp där.

• Liten till
    FamiljenTokig skrev 2015-06-24 16:42:49 följande:

Mitt låg på 90-92 Men de va tydligen värre när dom tog provet via armen, men sen har jag inte järn depåer kvar dom ska ligga på 60 och jag ligger 2 som högst. Vet inte om de spelar någon roll? Men va jag har förstått så är de absolut den sista utvägen att ge dropp under graviditeten.

Bara va noga efter förlossning att dom följer upp dig. De missade efter min första förlossning. De tog långt tid att återhämta sig, så du få hjälp där.

Ok, mina depåer var 16 sist de kollade, gränsen är 15 tror jag. Jo jag tänkte också på det efter fl, efter missfall förr året hade jag 88 i värde men då fick jag två påsar blod så det gick upp fint ganska snabbt.
  • Anehhs
    Axeladra skrev 2015-07-08 09:23:52 följande:

Här anlände igår en liten kille på 3724 och. 50 cm.

Grattis till er!!:)
  • mystrollet

Vad heter fb gruppen? Kan någon lägga till mig om den är hemlig? Jessica Wikman. Var med förut men gjorde ny fb :)
  • Jennie89
    Axeladra skrev 2015-07-08 09:23:52 följande:

Här anlände igår en liten kille på 3724 och. 50 cm.

Grattis! Gick du över eller han kom i tid :) ?
    Aug-13 - T
  • Axeladra
    Jennie89 skrev 2015-07-09 19:28:05 följande:

Grattis! Gick du över eller han kom i tid :) ?

En dag före Bf