• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Hippo83

Hakar på jag med. Testade svagt i tisdags och sen igår blev det plus på det digitala. Bf 2 juli.

Visst är det spännande :)

• Jenny0819

fick plus i lördags 18 okt bim-6 :D hoppas den lille vill stanna nu. Första barnet. 
    idag är man brutalt hungrig hela tiden haha. Lycka till alla andra! 

• Lavendla

Hej hoppas det är okej att jag hänger med er här, har nyss plussat, fyller 19 lite senare i år och har ett mf med i bagaget.

Just nu är jag småförkyld, supertrött och det känns som jag kan bo på toan för jag kissar så ofta, hur mår ni tjejer?

• annaknr3

Jag hänger gärna på! Plussade i söndags på BIM-2, BF 2/7. Tredje barnet. Har en son född mars-10 och en dotter född april-12.

• Lavendla
    annaknr3 skrev 2014-10-23 18:37:02 följande:

Jag hänger gärna på! Plussade i söndags på BIM-2, BF 2/7. Tredje barnet. Har en son född mars-10 och en dotter född april-12.

Om graviduträknaren här stämmer så har jag med bf 2/7
    Gravidblogg --> lavendla.blogg.se
  • annaknr3

Skoj Lavendia! Är ju så himla tidigt, men jag känner att saker händer i kroppen. Hur är det för er andra?? Är det fler som har barn sedan tidigare?

• Beth1

Hej! Gör er gärna sällskap! Plussade svagt igår och har bf den 2/7 som flera andra

Har ett barn sen tidigare.

Har haft molvärk till och från sen äl+2 och får springa och kissa mycket oftare sen ett par dr tillbaka.

• Beth1
    milliee skrev 2014-10-23 10:01:59 följande:

Här kommer test från igår och idag:) phpd7uOjD85408.jpg

Skönt att se sån stegring! Hoppas på det med! Känner mig lite nervös att det var så svagt mitt test!
Svar på tråden BF JULI 2015