Sommar15 skrev 2015-01-15 15:28:23 följande:
Ni som mår bättre, hur långt gångna är ni?
Jag som haft MA förut är så rädd för det... Såg hjärtat för bara en vecka sen men har redan börjat oroa mig igen. Har bokat nytt vul nästa fredag för att kolla, ser allt bra ut då är jag 10+2 och då ska ju väldigt mycket till för att det inte ska gå vägen. Är idag 9+1 och har fortfarande ömma bröst och är trött men har knappt någon växtvärk längre och mår inte illa heller. Mådde inte speciellt illa innan heller men lite grann när jag var hungrig.
Mitt förra MA upptäcktes på kub-ul i v 13 men hade avstannat redan i v7, så den "gränsen" har jag lyckligtvis redan passerat o då såg det bra ut.
Jag har tappat mitt illamående men är inte alls särskilt ledsen över just det :P
Är i v.10 (9+2) och har ingen växtvärk alls. Däremot har jag liiiite ömma bröst fortfarande och dessutom min omättliga hunger (inte undra på att jag redan väger som en mindre flodhäst...)
Jag oroar mig också lite grann, men så länge jag inte blöder tänker jag försöka vara positivt inställd. Funderar på att boka in ett till UL hos min privata BM runt v.14, bara för att se att allt står rätt till.