• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • MissPin

Äntligen så känner jag mig väldigt gravid. Illamående, växtvärk, kissar hela tiden. Känns bra!

• charlotta1985
    MissPin skrev 2015-01-18 09:01:48 följande:

Äntligen så känner jag mig väldigt gravid. Illamående, växtvärk, kissar hela tiden. Känns bra!

Haha, härligt! ;)
  • Sommar15

Skönt! Jag mår också lite sämre nu igen o det gör mig lugnare :)
  • Minxy

Äntligen så känner jag mig väldigt gravid. Illamående, växtvärk, kissar hela tiden. Känns bra! smile1.gif

Good for you! ;)

Själv mår jag bättre och bättre vilket känns igen från mina två första graviditeter då jag mådde som en primadonna från början till slut. I like! :)
  • MissPin
    charlotta1985 skrev 2015-01-18 10:57:38 följande:
    Haha, härligt! ;)
    Ja! Det känns som att det händer något :)
  • MissPin
    Sommar15 skrev 2015-01-18 11:06:22 följande:
    Skönt! Jag mår också lite sämre nu igen o det gör mig lugnare :)
    Det känns mycket tryggare när det känns att det är något som händer.
  • MissPin
    Minxy skrev 2015-01-18 11:13:31 följande:
    Good for you! ;)

Själv mår jag bättre och bättre vilket känns igen från mina två första graviditeter då jag mådde som en primadonna från början till slut. I like! :)
    Härligt! :)
  • KramKolan

Jag är i det läskiga när man inte känner nåt alls... Slutet på v.14. Längtar till rul.

Är inte jätteorolig, men tankarna snurrar lite när det är så lugnt....

• doccah

Ska på kub imorgon... Men kostar det ngt förresten om bm erbjuder det??

• familjenl
    Minxy skrev 2015-01-18 11:13:31 följande:

Good for you! ;)

Här är en till som mår bättre och bättre! Dock har min spänningshuvudvärk kommit igång ordentligt igen vilket den gjorde förra graviditeten runt v. 12-15 oxå så jag ser ett litet mönster, hoppas dock att det går över snabbare denna gång. :)
Svar på tråden Bf Augusti 2015