• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • MissPin
    Sommar15 skrev 2015-01-15 20:08:08 följande:
    Förstår dig! Jag har ändå sett att den lever o frodas, iaf tills för en vecka sen. Nu vet jag inte och det är osäkerheten som är jobbig.

Men 2 feb var väldigt sent, du kan inte få en tidigare tid? För att minska din oro?

Tycker också det är så himla svårt att glädjas när man gått igenom något sådant. Det är inte lätt när alla säger "tänk positivt!" :)
    Jag kommer va i vecka 11 när jag är hos läkaren, jättesent! Jag började blöda i den veckan sist.. Men dom sa att dom inte hade någon tidigare tid. Jag är glad att jag slipper vänta tills rutinultraljudet i alla fall.

Det är svårt att inte oroa sig. Skönt att du har fått se att den lilla lever. Men ja man oroar ju sig ändå! Ska bli skönt när sparkarna kommer, om jag kommer så långt. Då känner man att bebisen lever i alla fall

Får se hur det blir i februari, jag försöker hålla mig lugn tills dess.
  • charlotta1985

Fina magar! Jag är någonstans mittemellan. Svårt att hitta kläder som passar.

Jobbigt att vara så orolig, men jag antar att vi alla är det i någon utsträckning. Illamåendet är bättre, men har märkt att det kommer när jag blir lite stressad. Går in i v 12 om två dgr. Längtar tills ul 26/1, då kommer jag vara i v13 och ser allt bra ut då tänker jag fasiken sluta oroa mig!!

• MissJP

Jag fick precis ett enormt lyckorus! Ett till barn! Helt fantastiskt underbart! Vilken känsla :)

• Sanandra