• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Minxy
    Sommar15 skrev 2015-01-16 18:06:59 följande:

Var på inskrivning idag och vägde mig då. Har ingen våg hemma så hade ingen aning om hur mkt jag skulle ha gått upp. Har ju fått mkt större bröst och svullen mage och har ätit som en häst i flera veckor - ändå hade jag inte gått upp någonting alls! Mysterium! Undrar vart allt tagit vägen...

Haha, den som ändå hade det så! :)
  • Liafiaa
    Lilla My82 skrev 2015-01-16 15:21:29 följande:

Har alla svårt att dölja sina magar?

Jag är inte direkt svullen alls och jag är i v 7+5...

Är ruskigt orolig för ma den här graviditeten. Var mycket lugnare förra gången. Kanske just är för att jag inte har någon mage fastän jag "borde" ha en...

Nejdå, jag har inte någon mage ännu och är i vecka 9+2. Jag är också väldigt smal och har platt mage som vanligt :)
  • Kottex

Jag kan inte förstå att ingen på jobbet har kläckt någon kommentar ännu, men de vågar nog inte :) skulle själv inte säga något innan personen berättade det. Liten i vanliga fall och har nu en stor kula. Har inskrivning på på måndag, 9+4. Är inte alls nervös utan vill förbi 2 veckor till då är det dags för ul. Såån längtan tills dess, allt som händer fram tills dess spelar just nu ingen roll :)

• MissPin

Typiskt, fick en brun flytning ikväll. Behöver ju inte betyda något, men blir ändå rädd.

• Minxy
    MissPin skrev 2015-01-16 19:49:51 följande:

Typiskt, fick en brun flytning ikväll. Behöver ju inte betyda något, men blir ändå rädd.

Jag förstår att du blir nojig, men tänk på att bruna/mörka flytningar är jättevanligt. Man kan få mindre "blödningar" av sex eller gå på toa och göra nummer två, speciellt om man är hård i magen och måste ta i.
  • MissPin
    Minxy skrev 2015-01-16 19:59:19 följande:
    Jag förstår att du blir nojig, men tänk på att bruna/mörka flytningar är jättevanligt. Man kan få mindre "blödningar" av sex eller gå på toa och göra nummer två, speciellt om man är hård i magen och måste ta i.
    Ja jag försöker tänka så! Jag är glad att det inte var färskt blod. Hade det varit efter sex så hade jag inte blivit orolig. Men nu var det vid ett vanligt kiss-besök haha. Och jag har bara tagit det lugnt idag.

Men jag har inte ont så jag har bestämt mig för att bara slappna av, händer det så händer det. Förra gången så sa min magkänsla att det var kört, den här gången känner jag faktiskt inte så.
  • Minxy
    MissPin skrev 2015-01-16 20:29:09 följande:
    Ja jag försöker tänka så! Jag är glad att det inte var färskt blod. Hade det varit efter sex så hade jag inte blivit orolig. Men nu var det vid ett vanligt kiss-besök haha. Och jag har bara tagit det lugnt idag.

Men jag har inte ont så jag har bestämt mig för att bara slappna av, händer det så händer det. Förra gången så sa min magkänsla att det var kört, den här gången känner jag faktiskt inte så.
    Jag håller tummarna stenhårt :)
  • charlotta1985
    MissPin skrev 2015-01-16 20:29:09 följande:

Håller tummar och tår! Magkänslan brukar ha rätt!
  • MissJP

Sen jag blev gravid så har jag gått ner nästan 3 kilo.. går in i vecka 9 strax. MEN det ser ut som att jag har gått upp 10. Jag är så uppblåst och det gör ont att vara det. Jag har noll hungerskänsla och äter för lite, men minsta lilla tilltugg gör att jag vill kräkas av mättnad. En kiwi till frukost så håller jag mig mätt till sent på eftermiddagen. Någon mer som har problem?

• Sommar15
    Minxy skrev 2015-01-16 18:54:15 följande:

Haha, den som ändå hade det så! :)

Ser inte direkt ut så dock! ser ut som jag gått upp minst fem... :)
Svar på tråden Bf Augusti 2015