• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • MissJP

Vi som vill ha en Facebook-grupp och inte fått plats i den andra kan väl starta en? :)

• Lilo

Hej alla!

Nu är jag hemma från semestern, och börjar komma igång igen.

Men jetlag i kombo med graviditets trötthet är INTE att leka med..

Idag var jag på inskrivning, och bm ville testa lyssna på hjärtljud! Hörde jätte bra och dom låg på fina 148 slag/minuten! ?

Och på måndag är det dags för första ul! Så spännande!

Vecka 10+5 idag. ?

• Minxy
    Lilo skrev 2015-01-23 16:02:31 följande:

Hej alla!

Nu är jag hemma från semestern, och börjar komma igång igen.

Men jetlag i kombo med graviditets trötthet är INTE att leka med.. smile5.gif

Idag var jag på inskrivning, och bm ville testa lyssna på hjärtljud! Hörde jätte bra och dom låg på fina 148 slag/minuten! ?

Och på måndag är det dags för första ul! Så spännande!

Vecka 10+5 idag. ?

Välkommen hem Lilo, hoppas du haft en fin semester :)
  • MissPin

Nä nu åker vi in! Orkar inte gå runt och oroa mig mer. Skakar i hela kroppen! Usch.

• Minxy
    MissPin skrev 2015-01-23 16:39:12 följande:

Nä nu åker vi in! Orkar inte gå runt och oroa mig mer. Skakar i hela kroppen! Usch.

Gör det! Lycka till, jag håller tummarna!
  • MissJP

Lycka till. Förstår att det är nervöst och jobbigt. Håller tummarna för att allt ser bra ut! Jag blödde ganska mycket med dottern och hon kom ju ut som hon skulle!
  • Minxy

Ni som har barn sedan innan: har ni haft snabba förlossningar? Oroar ni er lite för hur snabbt nästa kommer gå?

Min första var som en helt normal förstagångsförlossning. Har för mig att jag var inne på förlossningen i 8 timmar. Krystningen tog ca 20-30 minuter.

Andra förlossningen hann jag vara inne på förlossningen lite drygt 1 timme. Krystningen tog mindre än en minut, när jag var helt öppen kom dottern på första krystvärken.

Jag har inte funderat så mycket på det, men idag var det en kompis som frågade om jag trodde att vi ens skulle hinna in till förlossningen eftersom "det gick ju så snabbt för er sist!"

• Queenxiter

Helt rätt, man ska inte behöva oroa sig utan känns något fel ska man kolla upp det. Lycka till, håller tummarna jag ned för att allt är bra.
  • TigerEmmlis
    Queenxiter skrev 2015-01-23 14:07:53 följande:

Hej hej,

Väntar mitt första barn med BF 7/8

Var på ultraljud i v8 och fick se hjärtat och sen har jag fått höra hjärtljuden hos BM i v10 och v12, var så orolig i v10 för alla symptom hade försvunnit och jag mådde inte illa eller något, hon förvarna mig att det kanske inte skulle gå att höra men jo då, det hördes super bra.

Är i v12+6 idag så imorgon kommer jag in i efterlängtade v13 :)

BM tycker att jag ska vara glad att jag inte mår illa, så jag börjar försöka slappna och intala mig själv att allt är som det ska ändå. :)

Vill gärna vara med i FB grupp, har flyttat till ny stad för 1år sen och inte hittat några vänner här ännu.

Bor i Åmotfors utanför Arvika.

Hej i grattis!

Alltid skönt att höra hjärtat!! :D

Men borde du inte vara 11+6 idag?

Själv har jag Bf 2/8 och är 12+4 idag! :)
  • Enny86
    MissJP skrev 2015-01-23 15:00:48 följande:

Vi som vill ha en Facebook-grupp och inte fått plats i den andra kan väl starta en? :)

Gärna för mig
Svar på tråden Bf Augusti 2015