• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • charlotta1985
    Zezzanz skrev 2015-01-25 08:17:12 följande:

Imorgon gäller det. UL för kub testet hoppas verkligen på ett tickande hjärta! Blandade känslor må jag säga.

Samma här, också ul för KUB imorgon! Nervöst... men det ska gå bra! :)
  • Emmelinan

Tack rara! :) Jo, jag mår bra fast ganska påverkad i humöret och känner mig deppig. Nog därför jag drog mig tillbaka från fb. Men vi får se hur länge det varar... ;)

statusen hann vara uppe i 12 min innan min syster meddelade mig att det var där!... vet en till som hunnit se men gissar en del hann se men inte sagt något.

ni som ska göra KUB, vilken vecka + dag är ni i? Lycka till ni som har nu i veckan! :)

• Zora
    Emmelinan skrev 2015-01-25 08:40:28 följande:

Tack rara! :) Jo, jag mår bra fast ganska påverkad i humöret och känner mig deppig. Nog därför jag drog mig tillbaka från fb. Men vi får se hur länge det varar... ;)

statusen hann vara uppe i 12 min innan min syster meddelade mig att det var där!... vet en till som hunnit se men gissar en del hann se men inte sagt något.

ni som ska göra KUB, vilken vecka + dag är ni i? Lycka till ni som har nu i veckan! :)

Jag ska göra KUB ul nästa måndag (2/2) och då kommer jag att vara i v 11+6

Jobbigt att du råkade posta statusen fel, men förhoppningsvis såg inte så många
  • Zora
    KramKolan skrev 2015-01-24 21:51:21 följande:
    Kan inte hallon vara lite surt så du får ont av det?

Sitter precis med uppsvälld mage efter att ha ätit hallonpaj för nån timme sen... :-/

Jag har magkatarr typ jämt och äter alltid Omeprazol mot det. Märks att magen mår sämre nu när jag är gravid...
    Jo det var det jag också tänkte, men det har inte blivit bättre sen jag slutade heller.. Iof äter jag en del andra sura saker, typ grape och apelsin. Fast jag åt en grape igår kväll och idag har jag inte ens hälften så uppblåst mage som igår.. Så det kanske inte har med surt att göra ändå. Hm..
  • Inorr02

hur gamla är ni som ska göra kub? Får nå de av landstinget eller betalar ni själv?

• MammaEmm

igår åkte jag till HM och köpte nya byxor, pallar inte för små jeans längre ;)

orkar inte heller bara gå och tro det värsta. nu har jag ju sett att dom två små liven mår hur bra som helst!

ska dessutom på middag med jobbet på fredag och vill kunna ha snygga kläder då!

så glad att HM börjat med mammakläder även i str 34 och xs, när jag väntade dottern började dom på 36 och S.

lycka till alla som har UL inplanerade i veckan!

• Sommar15
    Inorr02 skrev 2015-01-25 09:03:51 följande:

hur gamla är ni som ska göra kub? Får nå de av landstinget eller betalar ni själv?

Jag ska göra kub den 4/2, är då i v 12+0.

Jag är 28 och blev erbjuden att göra det gratis, bor i Sthlm.
  • Zezzanz

Inom när jag ska göra kUL till kub testet så är jag i v.12+6 och där jag bor blir vi erbjudna det tror inte det spelar nån roll hur gammal man är i vårat län vi får göra det oavsett ålder. Jag är 31 år gör det mest för att få se ett hjärta ticka då jag haft en massa missfall på raken. Lycka till alla vi som har UL imon :)

• charlotta1985

Jag är i v 13, imorgon vid kub 12+2. Jag är 29 år, alla blir erbjudna att göra här (Sthlm) gratis.

Är nervös, men har en bra känsla. Finns inget som tyder på att det INTE skulle vara bra. Kommer dock ändå känna mig lättad efter om allt ser bra ut. Första gången pappan ska få se också, jag var på supertidiga ul själv, så det är skoj :)

• Kottex

Ska på ul 9/2 kommer vara 12+4, om vi vill får vi göra kub samtidigt, vi har nu bestämt att göra det. Här erbjuds alla, riskgrupp eller ej. Kommer bli första ul, längtar något så otroligt.

Svar på tråden Bf Augusti 2015