• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • MissPin

Fanns inget foster. Läkaren sa att det såg ut som en normal graviditet i vecka 5, så jag ska komma tillbaka om en vecka och kolla om det har hänt något. Men jag förstår ju att det inte kommer gå vägen. Så nu väntar jag på att börja blöda ordentligt och börja om!

Tack för allt stöd!

• inapina
    MissPin skrev 2015-01-23 18:44:34 följande:
    Fanns inget foster. Läkaren sa att det såg ut som en normal graviditet i vecka 5, så jag ska komma tillbaka om en vecka och kolla om det har hänt något. Men jag förstår ju att det inte kommer gå vägen. Så nu väntar jag på att börja blöda ordentligt och börja om!

Tack för allt stöd!

Beklagar verkligen!
  • Queenxiter

Tack för allt stöd!

Fanns inget foster, men läkaren säger att det ser ut som en normal graviditet? Förstår inte riktigt. Kan det vara så att fostret är för litet för att synas? I v5 har inte ens hjärtat utvecklas. Sa dom konkret att det var ett pågående missfall? Hoppas det kommer gå bra för dig oavsett.
  • Queenxiter
    TigerEmmlis skrev 2015-01-23 17:42:07 följande:

Hej i grattis!

Alltid skönt att höra hjärtat!! :D

Men borde du inte vara 11+6 idag?

Själv har jag Bf 2/8 och är 12+4 idag! :)

Jo, självklart 11+6 tänkte bara på att jag var i v12 så skrev lite fel :)
  • Minxy

Tack för allt stöd!

Jag beklagar verkligen :(
  • familjenl

Tack för allt stöd!

Beklagar!!!
  • familjenl
    Minxy skrev 2015-01-23 16:58:15 följande:

Ni som har barn sedan innan: har ni haft snabba förlossningar? Oroar ni er lite för hur snabbt nästa kommer gå?

Min första var som en helt normal förstagångsförlossning. Har för mig att jag var inne på förlossningen i 8 timmar. Krystningen tog ca 20-30 minuter.

Andra förlossningen hann jag vara inne på förlossningen lite drygt 1 timme. Krystningen tog mindre än en minut, när jag var helt öppen kom dottern på första krystvärken.

Jag har inte funderat så mycket på det, men idag var det en kompis som frågade om jag trodde att vi ens skulle hinna in till förlossningen eftersom "det gick ju så snabbt för er sist!"

Jo, jag oroar mig lite för det och förbereder mig mentalt på att ev behöva föda i bilen, men kommer i så fall knipa allt jag kan. :P har bara fött ett barn men då hann jag knappt vara inne på förlossningen 2 h innan hon kom ut. Krystvärkar i 15 min kanske.
  • Sommar15

Tack för allt stöd!

Usch vad tråkigt att höra. Hoppas det snart är över så ni kan gå vidare! Kram
  • Minxy
    familjenl skrev 2015-01-23 19:31:23 följande:
    Jo, jag oroar mig lite för det och förbereder mig mentalt på att ev behöva föda i bilen, men kommer i så fall knipa allt jag kan. :P har bara fött ett barn men då hann jag knappt vara inne på förlossningen 2 h innan hon kom ut. Krystvärkar i 15 min kanske.
    Hela mitt förlopp med andra barnet gick relativt snabbt. Fick värkar ca 18 på kvällen, var hemma och duschade varmt till ca 21, åkte in och var inne på förlossningen strax före 22. Strax efter 23 är hon född. Allt som allt tog hela förlossningen 5 timmar.

Tror inte jag ska söla på hemma i 3 timmar den här gången. Många säger att det är skönare att vara hemma med värkar så länge det bara går, men jag känner själv att jag gillar tryggheten som förlossningen ger :)
Svar på tråden Bf Augusti 2015