• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Fippla
    doccah skrev 2015-03-04 20:13:44 följande:

Haha på tal om katter och foster hittade jag en helkul bild på instagram!! Haha!

Huu!! Efter min dröm tyckte jag den var riktigt obehaglig!! :-P

I morgon går vi (enligt appen) in i vecka 18! Känns inte som det händer mycket och jag har börjat tänka det värsta inför ultraljudet nästa vecka!!

Skönt att läsa lite här och se att andra känner likadant!
  • Minxy
    TigerEmmlis skrev 2015-03-05 09:05:31 följande:

Påväg till rul!

Sjukt nervös!!!

Kommer gå bra
  • Agentkia
    TigerEmmlis skrev 2015-03-05 09:05:31 följande:

Påväg till rul!

Sjukt nervös!!!

Hur har det gått?
  • Rosenbebis

Åker iväg på semester idag, i två veckor... Det är inte utan att jag är lite orolig och nervig. Några tips inför lång flygresa? Något att tänka på på planet?

• Sommar15
    Rosenbebis skrev 2015-03-05 12:08:34 följande:

Åker iväg på semester idag, i två veckor... Det är inte utan att jag är lite orolig och nervig. Några tips inför lång flygresa? Något att tänka på på planet?

Härligt med semester! Ha stödstrumpor på och försök få en plats mot gången så du kan dricka mycket vatten o gå på toa :) bra sätt att få sträcka på benen lite under flyget!
  • Agentkia
    Rosenbebis skrev 2015-03-05 12:08:34 följande:

Stödstrumpor hade du fått råd om. Då säger jag nässpray. Kan vara bra när man lätt är täppt som gravid.
  • Zezzanz

Idag varit på RUL. Underbart allt såg bra ut! Så nu kan jag pusta ut lite :) navelsträngen låg mellan benen men dom trodde det var en pojk då dom tyckte sig se en pung så nu utgår vi ifrån det.

• Agentkia
    Zezzanz skrev 2015-03-05 13:17:57 följande:

Idag varit på RUL. Underbart allt såg bra ut! Så nu kan jag pusta ut lite :) navelsträngen låg mellan benen men dom trodde det var en pojk då dom tyckte sig se en pung så nu utgår vi ifrån det.

Vad härligt!!!
  • TigerEmmlis
    Agentkia skrev 2015-03-05 10:18:47 följande:
    Hur har det gått?
    Det fick bra! Allt såg fint ut! En liten lillebror beräknad till 5/8!
Svar på tråden Bf Augusti 2015