• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Agentkia
    TigerEmmlis skrev 2015-03-05 13:25:18 följande:

Det fick bra! Allt såg fint ut! En liten lillebror beräknad till 5/8!

Hihi vad mysigt.
  • charlotta1985

Härligt med flera lyckade RUL idag! Som någon skrev verkar det vara många pojkar i tråden :).
    Vi får äntligen se imorgon :)

• Minxy

Vad roligt med alla UL i tråden, det kommer ju vara ett gäng sådana veckor nu

Själv fick jag liv att köpa ny bh igen, andra gången den här graviditeten.

Hade 65 E innan, gick upp till 65 G redan i v.10 och nu, i v.17, har jag bytt till 65 H.

Vet av tidigare erfarenhet att brösten kommer öka MINST två kupstorlekar till när mjölken väl rinner till

• Lycka Olycka

Åh vad härligt att höra om alla lyckade RUL. Och de flesta verkar få pojkar :) Grattis till er, så glad för er skull.

• MuffinCake

Grattis till alla lyckade UL! :)

Vi kanske skulle göra en BF lista? Antingen här i tråden eller i en ny? :)

• Speck

Ni pratade drömmar igår, förra gången jag var gravid drömde jag att jag födde barnet, men när det var ute så insåg jag att det var för tidigt fött och försökte stoppa tillbaka det, haha. Vaknade helt stressad av den där drömmen. Det va så knäppt, samtidigt som jag var så lycklig att få hålla i mitt nyfödda barn så insåg jag att det inte borde va ute redan o försökte förtvivlat få in det igen... Ja jisses. Dessa drömmar.

Själv var jag hos mvc läkare igår och fick zomig nasal utskrivet mot min migrän, nån här som har erfarenhet av det under graviditeten?

Dessutom blev jag deltidssjukskriven på 25% för min bäckenuppluckring. Det blev inte direkt hurrarop på jobbet när jag berättade det.

• Minxy
    Speck skrev 2015-03-05 20:03:05 följande:

Ni pratade drömmar igår, förra gången jag var gravid drömde jag att jag födde barnet, men när det var ute så insåg jag att det var för tidigt fött och försökte stoppa tillbaka det, haha. Vaknade helt stressad av den där drömmen. Det va så knäppt, samtidigt som jag var så lycklig att få hålla i mitt nyfödda barn så insåg jag att det inte borde va ute redan o försökte förtvivlat få in det igen... Ja jisses. Dessa drömmar.

Själv var jag hos mvc läkare igår och fick zomig nasal utskrivet mot min migrän, nån här som har erfarenhet av det under graviditeten?

Dessutom blev jag deltidssjukskriven på 25% för min bäckenuppluckring. Det blev inte direkt hurrarop på jobbet när jag berättade det.

Vad jobbigt med migrän och bäckenbottensuppluckringen, hoppas medicin och sjukskrivning hjälper!
  • Minxy

Jag tycker lite småsynd om mig själv. Är förkyld och maken ska upp till fjällen över helgen. Han kommer hem på söndag och åker sedan till Sthlm och jobbar på måndag

Han kommer missa vårt RUL vilket känns jättetråkigt....min mamma följer med istället, men det är ju inte alls samma sak.

• charlotta1985
    Minxy skrev 2015-03-06 09:31:28 följande:

Jag tycker lite småsynd om mig själv. Är förkyld och maken ska upp till fjällen över helgen. Han kommer hem på söndag och åker sedan till Sthlm och jobbar på måndag

Han kommer missa vårt RUL vilket känns jättetråkigt....min mamma följer med istället, men det är ju inte alls samma sak.

Stackare, krya på dig!
    Verkligen jättetrist att maken missar en så stor milstolpe. Skönt att ha mamman din som följer med istället, bättre än inget sällskap alls.
  • AnnaBanana
    Minxy skrev 2015-03-06 09:31:28 följande:

Usch vad tråkigt att han missar de :( men kan du inte be din mamma filma hela alltet? :) de får vi lov på UL :)
Svar på tråden Bf Augusti 2015