• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • lunar
    doccah skrev 2015-03-03 16:00:45 följande:

Liten leende bebis på RUL idag!

Grattis! Vilken härlig bild!

Jag är i v 17. Bf 15 aug. Första graviditeten.

Hoppar in här nu efter att ha varit med och endast läst i många veckor. Jag har rul den 19/3 och längtar som en tok precis som många av er.

Vi har tittat på vagnar idag och lutar åt en brio smile. Någon med erfarenhet av den?

Må gott medsystrar! :)
  • Zora

Fick precis höra att sambon ska bort på jobb i två veckor.. Vilket innebär att han med största sannolikhet missar RUL Känns inte så kul.

• Minxy
    Zora skrev 2015-03-03 16:38:40 följande:

Fick precis höra att sambon ska bort på jobb i två veckor.. Vilket innebär att han med största sannolikhet missar RUL smile4.gif Känns inte så kul.

Vi har samma problem här, maken ska iväg ca 50 mil på jobb. Han jobbar in fredagarna, så hade RUL bara varit på en fredag så hade det varit lugnt, men nu är ju den 19 en torsdag, så med stor sannolikhet kommer han missa det
  • Minxy
    Plutten120301 skrev 2015-03-03 15:32:12 följande:

Hur mår ni andra nu (jag är i v17) ? Jag har nog såna där kallade spökveckor, piggare nu och känner mig knappt gravid bortsett från ömma bröst och lite foglossning. Har heller inte känt bebis än men så sitter moderkakan i framvägg. Fler som känner så här?

Jag känner nada jag med. Är i princip ogravid om man bara bortser från min jäsande mage. Har känt av små otydliga sporadiska buffar ibland, men inte alls som med barn nummer två! Då kände jag tydligt i v.17

Trist, men bara att härda ut
  • charlotta1985

Hur mår ni andra nu (jag är i v17) ? Jag har nog såna där kallade spökveckor, piggare nu och känner mig knappt gravid bortsett från ömma bröst och lite foglossning. Har heller inte känt bebis än men så sitter moderkakan i framvägg. Fler som känner så här?

Det varierar från dag till dag. Vissa dagar tror jag knappt att jag är gravid, bara tjock. Andra dagar som idag har jag både mått illa och haft växtvärk. Huvudvärk och näsblod har jag i princip dagligen iofs. Vecka 18 (17+4) idag
  • Speck

Halloj, jag tänkte hoppa in här jag med. Bf 13/8, andra barnet, har en son född 2011. Rul 23/3. Känner sparkar sen flera veckor sen, kände tom buffar på utsidan av magen för några kvällar sen, så häftigt. Är i v17. Gravid via ivf så har sett räkan både i v9 och på kub v13.

• Speck

Själv mår jag sådär, migrän 3-4 gånger i veckan och foglossning. Ska träffa läkare imorgon.

• Fippla

Samma här fast utan ömma bröst och foglossning!

Känner mig alltså bara övergödd och fladdrig!! Kul...

RUL nästa onsdag och jag är rätt säker på att dom inte kommer se något annat än kexchoklad och glass!

Någon som vet hus ultraljudet går till? Läst lite olika, en del verkar göra drt vaginalt och andra på magen så att säga!
  • AnnaBanana
    doccah skrev 2015-03-03 16:00:45 följande:

Liten leende bebis på RUL idag!

Vad fin!! Har ni tagit reda på kön? :)
Svar på tråden Bf Augusti 2015