• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • liten giraff

Igår fick jag kallelse till rul 1/4, känns som en evighet :)

Påtal om drömmar, hade en period för några veckor sen när jag drömde massor. En natt drömde jag att vi var på rul och såg först bebis på skärmen, sen plockade dom ut den.. och hann tänka "neeeeeej det kommer aldrig gå så här tidigt". Hmm, känslan satt i hela dagen.

• Minxy
    Zezzanz skrev 2015-03-06 12:22:48 följande:

phpdX6hdF51663.jpg

En liten gosse :)

Grattis!!
  • doccah

Haha igår fick jag reda på att hon som gjorde ul på mig i tisdags var min mammas bm och hjälpte till att förlösa mig för 21 år sen!! Haha

• AnnaBanana
    Minxy skrev 2015-03-06 13:29:47 följande:

Ja jag kanske ska göra det :)

Ja då missar han ju ändå inte de helt och hållet :)

Många pojkar här verkar de som , tror de kommer bli ännu en här :) 6 dagar kvar och nedräkning är outhärdlig nästan ^^ helt säker på att de va bebis som rörde på sig imorse, kändes så mysigt och de känns som om man börjar få en annan kontakt med den lill* i magen nu när man börjar känna rörelserna :) bara längtar till RUL nästa vecka för och typ få de bekräftat :)
  • charlotta1985

RUL gick bra, bebis är frisk. Envis dock, fick torka magen och jogga ett varv runt mottagningen för att liten skulle visa upp sig ordentligt. Typiskt nog låg navelsträngen i vägen för könet (precis som för min bekanta!!) . Vi som längtat så efter att få veta kön svävar alltså fortfarande i ovisshet, suck!
    Självklart jätteskönt att bebis mår bra, och huvudsaken. men att inte få veta kön blev en besvikelse.
    Moderkakan i framvägg, kan förklara varför jag inte känt så mycket heller...

Svar på tråden Bf Augusti 2015