• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Plutten120301
    tessan91 skrev 2015-03-08 20:17:46 följande:

Hej. Gick in i vecka 17 + 0 idag. Jag har fått så himla ont i ryggen, vet inte riktigt vad jag ska göra åt smärta. ( första graviditeten för mig ). Jobbar som lokalvårdare och min chef kan tyvärr inte omplacera mig till lättare uppgifter heller. Vad kan man göra för att lindra smärtan? brukar träna minst 2 - 3 gånger i veckan men nu kan ja knappt ta mig ur soffan. Va på Ul när vi va i vecka 14 och har nästa om 3  veckor. 

någon som har samma problem? 

Jag tycker att du skall prata med din BM eller en sjukgymnast som kan kontrollera om det är foglossning du känner. Det är mycket vanligt och kan komma i den veckan du är i men oftare senare. I så fall finns det en del du kan göra för att lindra men det går tyvärr inte att bota (brukar sedan försvinna i samma sekund som bebis kommer ut; ) du kan även bli deltidssjukskriven om det behövs. Läs om foglossning och se om du känner igen dig. Undrar du något så fråga gärna, har rätt bra koll på detta, tyvärr ;/
  • tessan91
    Plutten120301 skrev 2015-03-08 20:45:08 följande: