• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • itti
    liten giraff skrev 2015-04-01 22:33:04 följande:

Härligt med era fina rul idag tjejer! Här kommer bild från vårat chock-rul :) Det var två!! Många som inte tror oss heller pga 1 april.

Grattis!! Samma chock fick på vårt rul med. Nu nästan 2 veckor senare har vi nästan smällt det.
  • stjärnasomärdin
    jenwal skrev 2015-04-02 07:49:01 följande:

RUL om drygt 1 timme. Är så jäkla nervös nu.. Håll tummarna är ni snälla!

Lycka till! Håller tummarna för att allt ser bra ut :)
  • jenwal

Allt gick bra på RUL. Så fin liten kille som sprattlade runt där. Ansluter mig till killgänget! :) Så otroligt mysigt det var! Det datum som blev satt på kub-testet är tydligen det som står fast då det stämmer bättre än RUL. Så 25/8

• liten giraff

Tack för grattis :) Vi hade inte en aning innan rul. Har ett barn som kommer fylla 2 lagom till de kommer.

itti: Fick ni veta för 2 v sen att ni väntar tvillingar? Ja det blir ju en riktig chock... händer ju bara andra tänkte jag. Grattis till er!

• liten giraff
    jenwal skrev 2015-04-02 10:15:05 följande:

Allt gick bra på RUL. Så fin liten kille som sprattlade runt där. Ansluter mig till killgänget! :) Så otroligt mysigt det var! Det datum som blev satt på kub-testet är tydligen det som står fast då det stämmer bättre än RUL. Så 25/8

Härligt grattis :)
  • Missipippi

En till med BF 19/8 :) Mitt andra.. över 5 år sedan sist....
    Hur mår ni? Halvtid för mig ungefär. v.20+0 idag.

• rosali84
    liten giraff skrev 2015-04-01 22:33:04 följande:

Härligt med era fina rul idag tjejer! Här kommer bild från vårat chock-rul :) Det var två!! Många som inte tror oss heller pga 1 april. phpGuvilD60105.jpg

Dubbelt grattis!!!
  • TyckOmMig

liten giraff-grattis till överraskande RUL och två bebisar!

Fick ni även reda på könen?

Väntar själv två små gossar den 3/8 men de föds nog redan i början på juli då jag fött två tvillingpar tidigare!

Svar på tråden Bf Augusti 2015