• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Lilla My82

Grattis liten giraff till dubbel glädje och till er andra som gjort rul.

Det var min tur idag och vi väntar vad hon kunde se en frisk liten flicka till <3 Bf fortfarande 27/8 så går in i v20 i morgon. Kändes helt fantastiskt att få se henne igen.

• liten giraff

Tyck om mig: Ja vi fick veta, hade inte tänkt det med en men nu blir det ju många ul :) Två killar blir det! Två tvillingpar sen innan? Oj.. är det nåt inom släkten eller bara jätteslump? Har alla kommit tidigt?

• liten giraff
    Lilla My82 skrev 2015-04-02 23:34:03 följande:

Grattis liten giraff till dubbel glädje och till er andra som gjort rul.

Det var min tur idag och vi väntar vad hon kunde se en frisk liten flicka till <3 Bf fortfarande 27/8 så går in i v20 i morgon. Kändes helt fantastiskt att få se henne igen.

Grattis till kommande tjejen :)
  • Kickioh

Hej! Får man hoppa in här? :) Har en son på 2 1/2 och väntar nu mest troligt en liten flicka i augusti :)

Wow vad häftigt med två liten giraff! Vi hade också rul 1 april, nästan lite farligt ;) Barnmorskan sa att hon var jättesugen på att lura nåt par men hon vågade inte, kanske bra det! :D

Grattis alla till fina rul! Så underbart att få se den lilla <3

• liten giraff
    Kickioh skrev 2015-04-03 07:03:54 följande:

Hej! Får man hoppa in här? :) Har en son på 2 1/2 och väntar nu mest troligt en liten flicka i augusti :)

Wow vad häftigt med två liten giraff! Vi hade också rul 1 april, nästan lite farligt ;) Barnmorskan sa att hon var jättesugen på att lura nåt par men hon vågade inte, kanske bra det! :D

Grattis alla till fina rul! Så underbart att få se den lilla <3

Välkommen och grattis :) Hahaha om bm skulle skämta skulle jag bli helt snurrig, jobbigt! Min man sa till vår bm innan ul "om du säger att det är fler kommer vi inte tro dig" och sen började hon undersöka och blev helt tyst först... haha ja.. hennes min!
  • Kickioh
    liten giraff skrev 2015-04-03 08:36:34 följande:

Välkommen och grattis :) Hahaha om bm skulle skämta skulle jag bli helt snurrig, jobbigt! Min man sa till vår bm innan ul "om du säger att det är fler kommer vi inte tro dig" och sen började hon undersöka och blev helt tyst först... haha ja.. hennes min!

Tack! :) Hahaha men så klockrent :D

Vi skojade lite om tvillingar på vägen dit och sa att om det är två berättar vi inget för nån förrän imorgon, annars kommer ingen att tro oss! :P
  • Lilla My82
    liten giraff skrev 2015-04-03 08:36:34 följande:
    Hahaha så roligt undra vad hon hann tänka
  • Bella06

Hej!

Läser här lite i smyg - men nu måste jag fråga en sak..

Jag är i v.20 med tredje barnet och har sedan några dagar tillbaka fått ganska kraftig molvärk, men har läst mig till att det är vanligt vid den här tiden då livmodern står inför en växtspurt.

Däremot har jag flera ggr idag fått flytningar med lite blod i ????

Jag har haft 4 MF på raken innan den här graviditeten så jag är lite extra nojig..

Vet att det kan vara spruckna blodkärl osv men det lugnar mig inte..

Är det någon annan här inne som varit med om samma vid den här tiden?

• Plutten120301
    Bella06 skrev 2015-04-03 17:45:27 följande:

Hej!

Läser här lite i smyg - men nu måste jag fråga en sak..

Jag är i v.20 med tredje barnet och har sedan några dagar tillbaka fått ganska kraftig molvärk, men har läst mig till att det är vanligt vid den här tiden då livmodern står inför en växtspurt.

Däremot har jag flera ggr idag fått flytningar med lite blod i ????

Jag har haft 4 MF på raken innan den här graviditeten så jag är lite extra nojig..

Vet att det kan vara spruckna blodkärl osv men det lugnar mig inte..

Är det någon annan här inne som varit med om samma vid den här tiden?

molvärken är nog helt normalt, jag har haft det hela v20-21 men jag har för mig att man alltid skall kontakta BM/gyn om man blöder så här sent. Det är säkert ofarligt, finns ju många orsaker men jag tycker du skall kolla upp var det kommer ifrån, lycka till
  • stjärnasomärdin

Hur tänker ni med storlekar när vi handlar till era små? Har handlat några få plagg hittills, ungefär lika fördelat mellan 50 och 56. Så himla svårt att veta hur man skall handla och hur mycket av varje eftersom man inte vet hur stor bebis kommer bli :)

Svar på tråden Bf Augusti 2015