• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • rosali84

Allt såg bra ut på vårat RUL oxå! Så underbart att få se det lilla livet igen <3 Fortfarande 28/8 som gäller.

• Speck
    Kickioh skrev 2015-04-08 14:03:17 följande:

Grattis Teakfreak, så underbart! :D

Pojknamn har vi haft jättesvårt med och inte alls kunnat komma överens. Nu verkar det som att vi får en liten tjej och kanske tur det :P

Några som varit uppe på listan: Thor, Dante, Lincoln, Lennon, David, Mikael, Odin och Clint. Ja ni ser ju att det är lite stilvariation på dem ;)

Thor är min favorit!

Sonen heter Dolph Christian (Christian efter min storebror) och om nästa skulle vara en pojk ville jag ha Thor William (William efter lillebror) :)

Nu blir det en *nånting* Cecilia, efter min mans syster :)

Åh tack för den listan :D var ett par namn som hamnade på vår lista nu xD
  • Agentkia
    Tribute skrev 2015-04-08 15:41:40 följande:

Äntligen är RUL över. Min bebis löper risk för att bli prematur på grund av att jag har dubbla livmödrar som är hälften så stora motför en vanlig. Risk föreligger också för hjärtfel på grund av medicin som jag måste äta för mitt eget hjärtfel. Därav min extrema oro inför detta facit.

Men allt såg bra ut! Livmodertapparna är långa så inget tyder på att kroppen vill starta förlossningen ännu, hjärtats kammare samt kärl såg bra ut, platsbrist råder inte ännu, hjärnan/ryggrad/ben/armar/urinblåsa finns och fungerar! Så bebisen är frisk och kommer med all sannolikhet att hålla sig inne åtminstone några veckor till! Jag kunde inte hålla mig och grät några tårar för första gången på några år då spänningen släppte.

Det är en liten pojke som är större än väntat så jag fick tidigare BF, 25/8 i stället för 30/8 :)

Vad skönt att det såg bra ut såhär långt iaf. Hoppas den väljer att stanna gärna 10 veckor till eller så. Kommer du göra fler ul för hjärtats skull?
  • Minza83
    livet från ljusa sidan skrev 2015-04-08 10:46:01 följande:

Lycka till alla med rul idag!!

Jag har börjat se sparkarna på utsidan nu och det är så himla mysigt!

Vi har en Elliot och en Elvin sedan tidigare så vi måste liksom fortsätta på E ???? vi har Ed och Elis som förslag ??

Va lustigt! Vi har Elias och Elvin och väntar nu en Elliot :)

Har en flicka också ;) ska väl tilläggas
  • Kattflickan

Grattis till alla RUL! Särskilt dig Tribune. Jag hoppas att barnet stannar i din mage länge till.

Är i vecka 22+6 nu och pyret rör sig en massa där inne. Känner oftare rörelser nu än med förra barnet men de är nog inte fullt lika starka, men det beror nog på att moderkakan är i framkant denna gången. Det är så mysigt att känna barnet rumla runt därinne!

Vi försöker komma på bra killnamn men har egentligen bara kommit på ett som vi gillar, Joel.

• Cvs

Vi har ett namn som vi båda älskar så det gick väldigt lätt. Vår prinsessa ska heta Elsa:) sambon har en Arvid sen innan, tycker namnen passar så bra ihop

• Plutten120301

Vi har ett pojknamn klar men tycker det är svårare med tjejnamn. Vi har många på listan med svårt att hitta det som känns helt rätt ; )

Svar på tråden Bf Augusti 2015