• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Speck

Ja grattis till lyckade rul igår hörrni! Tribute: men vadå, föddes du med livmoder x2? Det måste ju vara jätteovanligt, aldrig hört talas om de! Hoppas att bebisen stannar inne länge!

Vecka 23 för mig idag!

• Minxy
    Speck skrev 2015-04-09 07:10:00 följande:

Ja grattis till lyckade rul igår hörrni! Tribute: men vadå, föddes du med livmoder x2? Det måste ju vara jätteovanligt, aldrig hört talas om de! Hoppas att bebisen stannar inne länge!

Vecka 23 för mig idag!

Men fusk, jag tycker alla andra ligger minst 2 veckor före mig hela tiden

Imorgon kl 9 har vi ultraljud igen. Mysigt att få se lill-humlan!
  • tessan91

Jag undrar om någon har haft samma bekymmer som mig?. 
    Min kropp har sagt i från i ett antal veckor nu, då jag har så fruktansvärt ont i ryggen så ja knappt kommer upp efter en dag på jobbet ( lokalvårdare )  men envis som man är tänker man "det går över " . Igår slog det till ordentligt, kunde knappt gå och inatt så spydde jag även , men bara 1 gång. Kan det vara ett tecken på att kroppen verkligen har sagt ifrån på allvar? 
    Ska till BM senare idag , dock inte till min vanliga då hon hade semester. men är detta nått jag ska ta upp med henne? 
    är i vecka 21. 20+4

• Maglizz
    tessan91 skrev 2015-04-09 10:24:33 följande:

Min kropp har sagt i från i ett antal veckor nu, då jag har så fruktansvärt ont i ryggen så ja knappt kommer upp efter en dag på jobbet ( lokalvårdare )  men envis som man är tänker man "det går över " . Igår slog det till ordentligt, kunde knappt gå och inatt så spydde jag även , men bara 1 gång. Kan det vara ett tecken på att kroppen verkligen har sagt ifrån på allvar? 
    Ska till BM senare idag , dock inte till min vanliga då hon hade semester. men är detta nått jag ska ta upp med henne? 
    är i vecka 21. 20+4

Hade precis samma sak; urinvägsinfektion trots att det inte gör ont när jag är på muggen i kissar :)
  • plett

är i vecka 21. 20+4

Min kropp säger också ifrån emellanåt (Espresso House...) och på grund av det har jag gått ner lite i timmar nu och ser till att verkligen bara vila ett dygn när jag är ledig. Funkar för mig även om det är så himla trist att ställa in sig på en hel dag i sängen. Du kanske kan få bli sjukskriven på deltid och bli befriad från tyngre sysslor? I mitt fall har de plockat bort leveranspassen och det gör också skillnad. :)
  • tessan91
    Maglizz skrev 2015-04-09 10:26:44 följande:
    Hade precis samma sak; urinvägsinfektion trots att det inte gör ont när jag är på muggen i kissar :)
    Okej, jag hade urinvägsinfektion när ja var i vecka 18 , då gjorde  det dock ont när jag var på muggen och kissa. 
    Men något ja bör ta upp idag när jag ska träffa bm ? 
  • tessan91
    Maglizz skrev 2015-04-09 10:26:44 följande:
    Okej, jag hade urinvägsinfektion när ja var i vecka 18 , då gjorde  det dock ont när jag var på muggen och kissa. 
    Men något ja bör ta upp idag när jag ska träffa bm ? 
  • tessan91
    plett skrev 2015-04-09 10:30:02 följande:
    Min kropp säger också ifrån emellanåt (Espresso House...) och på grund av det har jag gått ner lite i timmar nu och ser till att verkligen bara vila ett dygn när jag är ledig. Funkar för mig även om det är så himla trist att ställa in sig på en hel dag i sängen. Du kanske kan få bli sjukskriven på deltid och bli befriad från tyngre sysslor? I mitt fall har de plockat bort leveranspassen och det gör också skillnad. :)
    okej , på mitt jobb finns det tyvärr inga andra sysslor som jag kan göra :/ . och jag jobbar bara 50% redan nu. 
  • Cvs

är i vecka 21. 20+4

Jag ska till sjukgymnasten på måndag mot min ryggvärk/foglossning, min BM som skickade dit mig :( känns inge vidare kul att redan ha ont. Är i v.23 (22+5)
  • Monkan81

Hej!

Tänkte att jag hoppar på denna tråden efter att bara ha läst era inlägg under några veckors tid Flört Jag (vi) är beräknade till den 22 augusti och jag känner äntligen att jag kan slappna av och njuta av graviditeten. Vi har haft tre missfall innan så det har varit en ständig oro för att det ska gå åt pipsvängen denna gången oxå. Jag har sedan tidigare en son som är sex år men för min sambo är det hans första barn.

Svar på tråden Bf Augusti 2015